H&M contest ! Let's Go !

ik doe heel graag mee met H&M contest’s & ik vind ze ook echt super leuk dus ik dacht laat ik er maar eentje maken ! jullie weten wel hoe het werkt ! we beginnen als het vol zit.

deelnemers :

• Venetian
  • XRBN
  • Rooroo
  • Galaxy
  • Anlyma
  • Flairy

opdracht 1: je zus gaat trouwen ! ze wilt echter niet dat je er te opgedoft uitziet omdat ze zelf in een hele simpele jurk trouwt. haar dresscode is: You are my night, my moon & my stars. dus maak maar een leuke look met de kleuren: donkerblauw/marineblauw & een beetje bling. zorg dat het niet ‘‘prom’’ achtig word maar ook weer niet te volwassen. ze trouwt gewoon in de achtertuin op een mooie zomermiddag. heel veel succes met deze moeilijke opdracht !
budget: 200,-
deadline: 21 - 5 - 2013

opdracht 2: je gaat naar het strand met je vriendinnen. het word heel warm & jullie gaan zonnen/zwemmen.
budget: 80,-
deadline: 24 - 5 - 2013

opdracht 3: maak een setje met deze bustier http://www.hm.com/nl/product/12295?article=12295-A
budget: limitless
deadline: 29 - 5 - 2013

opdracht 4: het is je verjaardag! jeej! je mag van je verjaardagsgeld iets leuk kopen voor je feest.
budget: 180,-
deadline: 3 - 6 - 13

opdracht 5: het is een zonnige warme zomer dag & je gaat picnicken met je crush !
budget: 120,-
deadline: 8 - 6 - 13

elke ronde valt er 1 iemand af & de persoon die over blijft wint ! je wint niets, gewoon voor de eer/leuk

ik doe mee

je staat er tussen !

Ik doe ook mee!

upje !

Ik heb hier voor gekozen :grinning: ik vind het niet te volwassen (ben ook al 21) en ook niet te gala…
Ik heb niet veel accessoires gekozen zodat ik niet te veel opval (maar ik wil ook niet te basic gaan)
En ik heb makkelijke sleehakken omdat ze in de tuin trouwt :grinning:
Het haar een beetje messy up zodat netjes is met een edge

up !

Ik doe mee!

up !

pff lastig thema hoor! vooral omdat het niet te donker mag, maar toch bij het thema hoort. Hopelijk is het een beetje geslaagd:

Omdat m’n zus het simpel houdt, heb ik het zo natuurlijk mogelijk gehouden. Simpel jurkje in de kleur binnen het thema met een stoer jurkje om het toch een beetje modieus en jong te houden en de studs als sterren van het thema. Toch wat wit om de outfit wat lichter te maken omdat het toch zomer/een bruiloft/buiten is, maar niet te veel want de bruid mag niet overstemd worden. Simpele sieraden voor de bling en voor het thema. Less is more maakt het ook chique, maar niet te gekleed want de bruiloft is in de tuin.

Mag ik mee doen?

Ik wil meedoen als het nog kan! :slightly_smiling_face:

Ik heb geprobeerd het zo simpel mogelijk te houden, de rok is het enigste opvallende kledingstuk maar niet té opvallend. Ik heb voor deze rok gekozen vanwege de kleuren. Ik heb er voor gekozen om de blouse en de schoenen in het wit te dragen, voor mij is dit toch echt dé kleur op een bruiloft. De oorbellen passen goed bij de outfit, ze matchen met de kleur zilver in het rokje. Ik heb besloten om er geen ketting of armband aan toe te voegen, anders werd het toch te opvallend. Wel heb ik gekozen voor een clutch, leek mij handig om wat make-up in te doen (denk bijvoorbeeld aan een lipgloss).

Heb er maar alvast een gemaakt :slightly_smiling_face:

Kan ik ook nog meedoen?

Im in

Kan ik nog meedoen?

Ik heb gekozen voor een leuk zwart rokje met daarboven een donkerblauw simpel topje. Ik heb ook gekozen voor zwarte pumps. Pumps met een open teen vind ik niet chique voor een bruiloft, dus vandaar.

Kan ik ook nog meedoen? :slightly_smiling_face:

Ik heb ook maar alvast 1 gemaakt, als ik niet meer mee kan doen maakt dat verder niet uit :wink: Ik wou eigenlijk een ander jurkje omdat deze al een paar keer eerder gekozen was maar kon geen andere mooie vinden in het blauw!