H&M contest || editie 2 ♥ (nog niet vol!!)

Ik weet dat er al wat H&M wedstrijden zijn, maar toch nog er ééntje bij voor diegene die er nog één bij willen hebben of die op dit moment niet deelnemen aan een H&M wedstrijd, maar dit wel willen.
Deze contest is erg actief, de tussen tijden variëren van 5 dagen tot anderhalve week. Zelf geef ik ook zo snel mogelijk de uitslag en kap ik niet zomaar met de wedstrijd.

Editie 1 winnaar: LOVEdat

[b]Editie 2:

Dikgedrukt heeft ingeleverd
Doorgestreept is afgevallen

Deelnemers:[/b]

• Uncommonhearts 8.7
  • M 8.5
  • Happyness 8.9
  • Justbeyourself 9.2
  • Cindy!
  • Lovexbug 9.5
  • Jorine 10
  • Manon 8.9
  • lymeloentjeX 9
  • OneInaMillion 8.4

Opdracht 1: 8 februari 16.00 uur Winner: Jorine

Opdracht 2: 17 februari 15.00 uur
Je bent al een tijdje model en morgen heb je een tfp-shoot met als thema: sprookjes. Je mag zelf kiezen hoe je komt en krijgt van de firma €100,- om een outfit te scoren. Jorine heeft veel indruk achter gelaten de vorige keer en krijgt van de directie een bonus, zij heeft €150,- om te besteden.

I’m in:

Ik heb gekozen voor een zwarte broek met gympies, lekker makkelijk. Verder een simpel wit shirtje met als detail een mintgroen kraagje. Een leuk Jasje in felle kleur, als het warm wordt kan die altijd uit. En nog een ring als detail.

Ik doe ook mee!

Ik heb gekozen voor een mooie, strakke skinny jeans, met een leuke blouse erover. Daarbij een opvallend jasje waarmee toch nog de show wordt gestolen en je opvalt. Met de platte schoenen erbij maakt het dat je er de hele dag op kunt staan!

x

ik doe mee!

hahahaha ik had gelezen 65 euro, in plaats van 85. Dacht al dat iedereen er over heen zat :wink:

Ik doe meeeeeee!

Hahahah kan gebeuren xd

Ik heb kozen om een felle kleur te combineren met jeans, maar niet op de manier zoals je het meestal ziet, namelijk een jeansbroek en gekleurde top. Ik koos ervoor om de rollen om te draaien en een keer de broek in een felle kleur te steken, dit is rood geworden. Overigens passen de bruine laarsjes ideaal bij het rode. Ik heb het geheel afgewerkt met een ketting die matcht met de kleur van de broek. Comfortabel en ideaal om te verkopen, maar toch opvallend voor haar crush.

Kan ik nog mee doen?:slightly_smiling_face:

En hoe doe je je poppetje hier toevoegen als je op de site van de hm bent?
h

Ik deed had hem geknipt met programma toen opgeslagen en toegevoegd aan tinypic en toen link geplaats omdat hij niet hier wou plakken

Nu kan ik dat stomme poppetje niet verplaatsen of kopieren…:frowning_face:
Wat mmoet ik nu doen?

">
http://i46.tinypic.com/2hx2cnc.jpg

het is niet echt fijn als je nieuwe kleren vies worden dus daarom heb ik gekozen voor een zwarte leren broek, om de outfit wat vrolijker te maken en op te vallen heeft ze een fel rood shirtje aan, en voor als het koud word een mooie lichte sjaal, deze kan ze natuurlijk ook uitdoen, om de outfit helemaal af te maken heeft ze een paar leuke hakken aan

Ik doe mee :slightly_smiling_face: als het nog kan tenminste …

Gewoon een simpele outfit. Een leuke skinny die natuurlijk goed zit, een wollen truitje met een topje eronder en een mooie ketting die erbij past. De schoenen die glitteren en passen bij de rest. Het zit gemakkelijk, maar ziet er wel mooi uit. En als er een vlek opkomt, is het geen ramp.

zou ik ook mee mogen doen?

Ja natuurlijk

http://img7.imageshack.us/img7/61/3585292b9834e42d7be75f4.png

een makkelijk zittende spijkerbroek, met leuke lichte schoentjes die toch wel fijn zitten omdat je wel moet staan met broodjes verkopen, een bruine blazer met een simpel hempje met gouden details eronder!

Ik wil mee doen (:

Ik heb gekozen voor een simpele, leuke maar comfortabele outfit. Ik heb gekozen voor een zwarte broek omdat die vies mag worden, een mooie lekker zittende trui en oorbellen om het af te maken. En de outfit is ook nog budget proof (: