H&M contest by Venetian (vol!)

Omdat de meeste H&M contest al vol zitten, maak ik er zelf eentje aan!
Er kunnen 16 mensen meedoen. :slightly_smiling_face: Elke ronde valt er iemand af en degene die de ronde wint krijg extra punten of mag een extra outfit maken!

Deelnemers:

• Aedificare
  • lalalalalala
  • JETAIME
  • onomatopee
  • LoveLifeLaugh
  • awwee
  • Aïsha
  • Mariette Jaleesa
  • likepearls
  • unwritten
  • Wormstache
  • staystrong
  • Jupiterrising
  • Elvedina
  • Starsofgold
  • MELON

Opdracht 1:
Je gaat uiteten met je vriendje en schoonouders en -zus. Jullie gaan naar een chique restaurant. Wat doe je aan? Budget: €100,-

Opdracht 2
Je gaat auditie doen voor het nieuwe seizoen van The Voice of Holland. Bij de coaches draait het tijdens de auditie alleen om je stem, maar je komt wél op tv en er zit publiek, dus je wilt er natuurlijk leuk uit zien. Wat doe je aan? Budget: €150,-

Opdracht 3
Je hebt vandaag een sollicitatiegesprek bij je favoriete bedrijf! Het is de bedoeling dat je netjes gekleed bent, maar ook weer niet té netjes.
Budget: €120

Opdracht 4:
Je hebt een bruiloft van je broer en schoonzus. En jij bent de getuige van je broer. De kleding mag de bruid natuurlijk níet overtreffen… Wat doe je aan? budget €160,-

Opdracht 5:
Je hebt vandaag een feest van je beste vriendin. De dresscode is proud to be stout. Trek dus de outfit aan die gewoon écht niet kan. Budget: 250,-

Opdracht 6, finale!
Maak de outfit van jouw favoriete artiest, acteur, actrice na van een foto. Bij het uploaden van je afbeelding wil ik ook de foto zien waar je het op hebt gebaseerd! :slightly_smiling_face:

• geen budget aan verbonden!

deadline 09 juni

I’m in! :grinning:

Leuk dat je mee doet!

Ik doe mee :slightly_smiling_face:

als ik niet meer kan veranderen, dan is het deze

als het wel kan is het deze :slightly_smiling_face:

Ik doe mee.
Heb je een budget ?

Jullie staan erbij!
het budget is €100,-

Hoe kun je een foto uploaden, want print screen werkt niet.

Bedoel je op je computer dat het niet gaat?

Ja, ik heb hem nu opgeslagen als print screen, maar ik kan hem niet uploaden.

kan ik meedoen? X

je moet t via tinypic doen

Ik doe ook mee! Hopelijk gaat deze wel door tot aan het eind, want de andere contests waar ik aan mee deed stopten steeds heel vroeg…

Ik doe mee! X

Jullie staan erbij!

Ik doe mee!

Leuke outfits!

en je staat erbij x

Ik doe mee.

Leuk! Je staat erbij.