H&M CONTEST by SWEETDRESS

Fashion! Laat jij je stijl zien? Doe dan nu mee met de fashion “H&M contest by Sweetdress”.
Elke week is er een nieuw thema, en een bepaald bedrag waarvan je de juiste outfit gaat shoppen. De outfit ga je scoren op H&M.nl in de paskamers. Je plaatst de foto van de voor-en achterkant op het prikbord, Het bedrag MOET erbij staan. Schrijf ook een beschrijving van je gekozen look neer, waarom je juist die clutch hebt gekozen s[/s]! Dan ga ik het beoordelen met commetaar en een cijfer. Heb je het goed gedaan? Dan ga jij door. Heb je het minder gedaan dan val je af! De winnaar van de week krijgt 15 euro extra voor de volgende opdracht. Let op; heb je het niet ingeleverd voor de deadline, dan lig je eruit!!! Wordt jij DE winnaar?! Succes! xxxxxxliefsss sweetdress

[i][u]De meiden die meedoen, zijn;

*MyPerfectDress
*sunfish
*AisaEstRegina
*irriplaceablex
*yvettebaks
*Damietworld
*ABitOfFashion
*Stokbroodje
*Charmander

• EnjoyLife2[/u][/i]

Doorgestreeptvalt af, en doet niet meer mee…!!

Jullie hebben deze opdracht heel goed gedaan, maar er was één met het hoogste cijfer, en dat was… MyPerfectDress! MyPerfectDress, jij wint deze opdracht, en krijgt daarom ¤20.00 extra voor de ‘finale opdracht’.

ABitOfFashion, jij valt helaas af! Maar wel heel erg goed gedaan, meid!

Oke, jullie volgende thema, voor de finale van H&M contest by sweetdress is…

Wat is nou eigenlijk jouw stijl? Wat maakt jouw nou zo eigen? Dat ga je in dit thema laten zien… Wie ben ik?! Je gaat een outfit samen stellen, die precies zegt wie jij bent. Je gaat het doen met een budget die je zelf bepaalt! Deadline; zondag 1 juli. Heel veel succes meiden! Xx sweetdress

Wie wordt ‘DE’ winnaar?

upjeee

I’m in

ik wil ook wel meedoen :slightly_smiling_face:

Ik doe mee!

bij hoeveel deelnemers krijgen we de opdracht? :grinning:

Ik doe meee

ikdoemee

super dat jullie allemaal al meedoen!
sunfish, met 15 krijgen jullie het eerste thema. xxxliefsss sweetdress

Ik doe mee x

upjee