H&M contest #100

Er kan niemand meer meedoen!

Hooi,

Dit is waarschijnlijk al de 100e contest, maar het leek mij leuk om er ook een keer 1 te doen!
Er kunnen 10 deelnemers meedoen en de winnaar krijgt een leuke prijsje. :slightly_smiling_face:
Elke ronde valt er 1 iemand af. Degene die de meeste punten heeft in een ronde, zit de volgende ronde niet vast aan een bepaald budget.

Deelnemers:
Nienke
Uncommonhearts
Surui
cindy
Jorine
Maud
kissingunderthestars
Lovebugx
Fashitail
Reneetje
chaimsz_X
Elvedina

[s]Opdracht 1:

Je bent bijna jarig! En niet zomaar jarig, nee je wordt 16! Jouw ouders hebben een sweet sixteen party voor je geregeld. Ze hebben een grote zaal afgehuurd en er komen heel veel mensen. Vrienden, schoolgenootjes, buurtgenootjes etc. Omdat het jouw feest is, wil jij natuurlijk de mooiste outfit van iedereen hebben. Zoek een outfit die er echt uit knalt, zodat jij het stralende middelpunt bent. Ook je haar wordt gedaan door een professionele kapper, dus dit zit ook tot in de puntjes perfect.

Budget: Geen. Je ouders hebben lang gespaard om een knalfuif te organiseren, dus ook je outfit mag wat kosten.

Deadline: Maandag om 19.00 [/s]

[s]Opdracht 2:

Elk jaar organiseert jullie school een schoolfeest. Ook heeft elk jaar dit feest een ander thema. Dit jaar is dit black & white. Als je je niet goed aan het thema houdt, kan je zelfs geweigerd worden! Zorg dus dat alles uit zwart en wit bestaat.

Budget: 110 euro.

Deadline: 31 januari 19.00 uur[/s]

[s]Opdracht 3:

Vandaag ben je een jaar samen met je vriendje! Jullie gaan eerst gezellig uit eten en daarna iets drinken in de stad. Zelf heb je al een outfit bij elkaar geshopt, maar je vriendje nog niet. Hij heeft jou gevraagd een mooie outfit voor hem te shoppen. Omdat jouw outfit nogal donker en onopvallend is, wil je voor hem een opvallendere outfit maken.

Dit is jouw outfit:

Maak dus een leuke outfit voor hem met wat meer kleur.

Budget: 100 euro.

Deadline: 3 februari 19.00 uur [/s]

[s]Opdracht 4:

Je wilt naast je een opleiding graag werken. Nu kan je via via achter de balie bij een heel groot bedrijf werken. Je moet natuurlijk wel eerst solliciteren. Uit onderzoek is gebleken dat je het beste rood kan dragen tijdens een sollicitatiegesprek, dit geeft een positief effect op een werkgever. Wit werkt juist het tegenovergestelde. Zorg dus dat je minimaal 1 rood item aantrekt en vooral geen wit!

Budget: 100 euro.

Deadline: 6 februari om 19.00 uur
[/s]
[s]Opdracht 5:

Je hebt binnenkort een feestje met als thema: draag de meest lelijke outfit. Dus zoek een outfit bij elkaar die zo lelijk is, dat het pijn aan je ogen doet! Hiervoor wel een lager budget dan normaal, dus wees creatief. (of juist niet)

Budget: 75 euro

Deadline: 11 februari 20.00 uur
[/s]

[s]Opdracht 6:

Maak een zo mooi mogelijke outfit met de artikel onder het kopje: ‘Nieuwe artikelen’
Degene met de mooiste outfit wint uiteraard. :slightly_smiling_face:

Budget: 100 euro

Deadline: 17 februari 20.00 uur [/s]

Opdracht 7:

De hunk van de school heeft gevraagd of jij iets leuks met hem wilt doen. Jij wilt dat natuurlijk wel! Hij vroeg of je zin had om naar het strand te gaan, want het is immers bijna 30 graden. Maak een outfit met een bikini/badpak en een outfit dat je over je bikini kan dragen als jullie richting het strand gaan.
2 outfits dus.

Budget: 70 euro (voor Jorine geen budget)

Deadline: 21 februari 17.00 uur

Ik doe mee!

Jep, zet mij er ook maar bij!

Leuk dat jullie meedoen!

Zet mij er ook maar neer, ik vind het altijd leuk!!

Leuk!!

Zal ik anders nu al de opdracht geven? Kunnen jullie aan de slag haha. Weet niet hoelang het duurt voordat er nog 2 mensen bij komen…

Wil ook wel meedoen!

De opdracht mag altijd al als het van mij afhangt :grinning:

leuk cindy!

ik ben rond half 12 thuis en dan zet ik de opdracht erop :slightly_smiling_face:

ik wil graag meedoen!

ikkkeeee

De opdracht staat in de beginpost.

Oke leuk!

Dit is mijn look!

ik wil super heel graag meedoen als dat kan!

ik doe ook graag mee :grinning: !

Speciaal voor deze gelegenheid is ze erg netjes gekleed, want ze valt graag op bij haar vrienden en vriendinnen! Wanneer het wat kouder wordt, kan ze haar blazer aandoen. Verder heeft ze een panty aan, omdat blote benen net iets te sexy is en omdat het natuurlijk nog volop winter is. Verder heeft ze een clutch waar ze haar telefoon in heeft, behalve dat het handig is, is het ook erg stijlvol!