H&M bH's

ok misschien is hier al een topic over maargoed haha !

ik koop vaak BH’s van de H&M want ik vind ze persoonlijk erg fijn. Ik heb een gemiddelde cup B en de maat zou dus geen probleem hoeven te zijn. Bij de H&M heb ik altijd dat, of een B is veels te klein of ik verzuip erin. Laatst stond ik bij de kassa met een BH cup D. Dit vind ik niet normaal, hebben mensen dit probleem ook?

groetjes

Nee. Want ik koop nooit BH’s bij de H&M …

Geen last van.
Staat die maat ook echt op het label of op het hangertje? Want dat laatste is idd vaak fout.

Ik heb 1 x een bh bij de h&m gekocht, maar die maten kloppen niet. Alles valt veel kleiner uit dan normaal.

Dat probleem heb ik ook. Meestal zijn H&M bh’s mij veel te klein…
Ook zonder vulling.

Ik heb een bh van de h&m; die is echt veel kleiner dan normaal :confused:

In bh’s van de Hünkemoller en Livera heb ik een cupmaat kleiner dan in die van de H&M.

Nou, ik weet wel dat ik ze echt fokkop vind zitten.
Ik heb denk ik alles bij elkaar 25 bh’s daar gepast, en er nog nooit een daar gekocht. Er zit ook overal vulling in, en je kunt ze er niet bij allemaal uithalen. Plussss dat de maten er inderdaad niet kloppen.

ik vind de A70 heel klein.

heb ik af en toe.
ik heb een B70, en ik had een C70 besteld want er was geen B70 meer :’)
en hij zat veel te strak (dat 70-gedeelte zegmaar :’)) maar verder paste die wel. -.-"

jaa klopt!

Ja inderdaad. Net alsof bh’s zonder vulling niet oké zijn ofzo?

hahahahahaha

Heb vaker bij de H&M het idee dat de maten gemaakt zijn om je blijer te maken…
de BH’s vallen klein uit, en de kleding is juist vaak wijder…

?

Nou ik wordt er indd wel blij van=) Heb normaal A, maar bij de h&m B. Maar meestal vallen ze klein uit ja

Ja. maar niet alleen de h&m doet dat :wink:

Maar voor mij perfect. Kan ik toch nog érgens BH’s kopen.

haha ja idd, nu je het zegt!
ik heb 1 bh van de h&m die in nauwelijks draag omdat hij te klein is.