H&M betalen in termijnen.

Hai.

Ik bestel redelijk vaak bij H&M. Ik wil graag overstappen op betalen in termijnen. Alleen hoe zit dat dan als je meerdere bestellingen per maand doet? Loopt je bedrag wat je per maand moet betalen dan ook op? Doet iemand dat hier? En heb je dan een groter limiet?

mmm ik ben ook benieuwd , dus upjee

Hmm, geen idee, up!

Ik weet het niet, ik zou het ook wel graag willen weten!

misschien kan de klantenservice het je uitleggen?

Ennog een vraag hoe betaal je het dan, in termijnen? Wordt dat gwn van je rekening afgehaald, en hoeveel dan steeds, weet iemand dat?

Ik bel morgen wel even de klantenservice. Dan laat ik het weten

Ik ben nu toch wel benieuwd =)

je moet dan de klantenservice bellen, en dan willen ze precies weten wat je verdient etc, en of je dat kan opbrengen. kan dus alleen via telefonisch contact, en dan sturen ze je een formulier toe ofzoiets.

ik heb geen idee hoe dat werkt. Ik wil je wel waarschuwen, als je bij H&M in termijnen wil betalen, wordt je geregistreerd bij het BKR. Als je een keer niet op tijd kan betalen en je haalt deze achterstand niet op tijd in, krijg je een negatieve registratie. Dat kan betekenen dat het later in je leven nog lastig kan worden met het aanvragen van een hypotheek of lening. Bedenk dus goed of je het aankan!

Dat zou stom zijn! Om een kledingstuk later geen lening of hypotheek af kunnen sluiten.

Inderdaad.
Ik vind het ook belachelijk dat, daar zo makkelijk over gedaan wordt. Meestal ben je uiteindelijk veel duurder uit. Het is toch veel fijner dat je je kleren gelijk betaalt, dan heb je ook geen zorgen meer over hoeveel je nog moet betalen.

H&M heeft ook dat je een maand later kan betalen. Dat is opzich wel handig als je dan meerdere bestellingen doet in een maand. Wordt de rekening bekeken van die maand. En die kun je dan in een keer betalen.

Maar zelf betaal ik het liefst direct.

ja idd! hetzelfde geldt ook voor mobiele telefoonabonnementen… Veel mensen, vooral jongeren, weten dat niet en kunnen zo in de problemen komen. Of ouders die een abonnement/termijnbetaling voor hun kinderen afsluiten…

Ik vind het echt een lekker gevoel als ik het gewoon betaald heb.