H&M bestelling??

Ik had 2 dagen geleden een verkeerde bestelling geplaatst , dus wilde ik het veranderen, maar als ik op niet geleverderde artikelen klik, staat het daar niet meer?? Ik baal hier van, want ik wilde die bestelling dus niet. Nu staat die bestelling bij geleverder artikelen/retouren, terwijl hij nog helemaal niet geleverd is? Heb je maar 1 dag om dat te veranderen?
Sorry dat ik deze vraag stel, maar ik heb hier niet zoveel verstand van, en ik kon niet een ander topic over dit vinden.

-xxx-

Jep, je hebt de tijd om het te veranderen tot dat het bij geleverde items / retouren staat.

Het staat daar al, terwijl ik het eergisteren heb besteld
Stom dat zo weinig tyd hebt…

nou eigenlijk niet. veel mensen zijn hier blij mee want dan hebben ze het eerder.
ik vind dit eigenlijk ook gewoon logisch.
bedoel de meeste mensen bestellen alleen dingen die ze willen, of om het te proberen.

Je kan het retouneren, als je het thuis hebt, kost alleen wel een euro.

Je kan het toch gewoon weer terug sturen, kost je 1 euro.

Okee, bedankt voor de reacties

plus verzendkosten naar jouw toch?

wees blij dat ze snel leveren…

Ja inderdaad 99% van de bestellers is daar volgens mij blij mee?

Je kan 't ook in de winkel ruilen als het binnen is, krijg je wel 'n tegoedkaart maar als je vaakt bij de h&m shopt is dat geen problem denk ik (:

Maar ik heb dus gekozen voor acceptgiro, dus dan wordt het niet meteen van mijn rekening afgehaald, maar hoe wordt die 1 euro dan betaald??

geen idee, ik neem aan dat je die op het postkantoor betaalt?
ik heb 't nog nooit teruggestuurd, ik betaald 't gewoon en ik bracht 't terug naar de winkel ik koop toch vaak genoeg bij de h&m dus zo’n tegoedkaart maakt dan ook niet uit (:

nep bij acceptgiro word er helemaal niks van je rekening afgehaald. dus je moet die 1 euro + verzendkosten zelf over maken

Dan moet dus ook nog 1,00+verzendkosten betalen voor iets dat ik niet wilde :S

ja maar waarom heb je het dan besteld?

Ik dacht dat ik de goede maat had besteld, maar toen kwam ik er later achter dat het de verkeerde maat, was, en toen dacht ik, kan ik morgen wel doen, en dat kon dus niet --’

dan kan je die verkeerde maat toch terugsturen, en dan via de site de goede maat bestellen als die er nog is? dan kost het je uiteindelijk niks extra en heb je wat je wilde…

Tja, weer iets nieuws geleerd. Op zich wel logisch dat je dat niet lange tijd kunt veranderen. Naar voor je.

Tja het is mn eerste bestelling op h&m dus ik wist dat niet.
En ik heb nog een andere bestelling, dus het wordt een beetje duur voor mij als ik het ga terug sturen en die bestelling in de goede maat doe.