H&M bestelling '

Ik had gister al een topic geplaatst met deze vraag ‘’ ik weet dat deze vraag in het algemene H&M topic thuis hoort maar ik moet het antwoord nu nog weten ! ,
Ik had gister een bestelling gedaan en gister was hij verzonden . Ik had vandaag volg pakketje volgen op de H&M site geklikt en er staat dan bezorgadres : thuis en Bezorgdatum :wo 8 aug 2012
08:00 - 10:00 , dus weten meiden met ervaring van het online shoppen of ik mijn bestelling dan morgen binnen krijg ?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face: ‘’ Daarnet heb ik op de bestel site gekeken en staat dat het pakketje morgen komt kan ik dan aannemen dat het pakketje niet meer komt vandaag ? :confused:

Een nieuw topic openen is geen garantie dat je vraag sneller wordt beantwoord dan in het H&M topic. Voortaan gewoon in het daarvoor bestemde topic aub. Ik gooi hier dan ook een slotje op.

OT: als de website al vermeldt dat het morgen binnen moet komen dan zal je het vandaag niet meer binnen krijgen, nee. Maar H&M is vrijwel altijd erg traag met hun bestellingen en het gebeurt vaak genoeg dat ze hun genoemde levertijd niet waar kunnen maken. Heb het zelf ook al een paar keer gehad, en daardoor bestel ik liever niet bij ze online. :’)