Gymnasium --> Havo

Haay.

Op het moment zit ik in Gymnasium 4, waarschijnlijk ga ik het dit jaar net redden om over te gaan. Aangezien gymnasium mij toch wel heel zwaar valt, had ik een vraagje over de havo.

Is het mogelijk om over te gaan naar Havo 5? Of is het alleen mogelijk om over te gaan naar Havo 4?

Ik hoop dat jullie hier een antwoord op weten, want ik kan het niet vinden op google en mn mentor heeft ook geen idee. :sob::muscle:

Op mijn school was het wel mogelijk, maar durf niet met zekerheid te zeggen dat het bij alle scholen zo is. Wat ik wel vreemd vind, is dat je mentor dit niet weet. Kun je niet naar een afdelingshoofd o.i.d. gaan?

Bij ons op school moet je dan naar havo 4 omdat je anders te veel toetsen die meetellen voor je eindexamen hebt gemist.

Je kan bij mij op school ook naar havo vijf gaan, mits je aan bepaalde voorwaarden voldoet. Ik zou het hierover hebben met je mentor of iemand, want ik denk dat dit ook verschilt per school zo te horen.

bij ons op school kon je wel naar 5 havo geloof ik, maar dan moest je nog wel bepaalde toetsen doen voor het eind van het schooljaar (dat moet je dan dus zo snel mogelijk regelen)