Gymkleding.

De gym-kleding van school! het MOET!
Maar opzich is het dood normaal! Gewoon een blauw broekje! (niet zo’n strakke) En dan een wit t-shirt met COLLEGE ROLDUC erop! =)

Grijze joggingbroek met witte polo en in de zomer rood shortje met witte polo (wit shirt moet op onze school:|)

Hoezo is dat erg roze donay broek? ik heb er ook 1tje maar ik pas m al niet meer :slightly_smiling_face: Haha

wij hebben shirts van school en meestal gewoon traingsbroek=(

ik en joggingbroek met daarop een shirtje binnen zonder schoene buiten met…::stuck_out_tongue:

Ik heb lekker geen gym meer :grinning:

Joggingbroek met een rood tshirtje, het zit makkelijk en het ziet er best leuk uit.

ik heb een zwart voetbalbroekje en een roze t-shirt met I love nerds erop:P En als het koud is een lange grijze broek met hetzelfde shirtje of een lichtroze polo:P

Een lange Adidas broek en een normaal t-shirtje of een sport-shirt van Adidas, en niet te vergeten mijn sportschoenen van Kswiss.

binnen: zwarte gymbroek + zwart t-shirt met rood logo achtig

buiten: sneakers van le coq sportief zelfde broek en een witte niks trui (het is heel kous als wij moeten gymen maandag 1 uur 6 graden!)

Een lange grijze of bruin met rose broek, altijd lang maakt niet uit of 't winter of zomer is, en gewoon n shirtje erboven.

Lange grijze joggingbroek met shirtje erboven en m’n assics.

met de binnengym MOETEN wij persé :frowning_face: een kort zwart broekkie aan een een blauw t shirt van onze school met het logo dr op.
maar met de buitegym heb ik meestal een zwarte lange esprit broek aan met -of me roze donnay trui of een bjorn borg shirtje. dat ligt aan het weer:)

meestal een zwarte gymbroek (die eigenlijk te groot is) met een of ander t-shirt…
en lichtblauwe gymschoenen:P
niet zo boeiend eigenlijk…
binnenkort maar een nieuwe gymbroek kopen

Donnay trainings broek + shirtje. Meestal gewoon zo’n spagetti mouwen ding.

we moeten gymkleding van school aan die super lelijk zijn maarja iedereen heeft het aan.

Ik heb een blauwe short met klein, wit accent tot mijn knie’en en meestal een witte polo erop.

OMG '¬¬ ik zie er altijd zoo debiel uit met gym…
XX.

de verplichte gymkleding van school :frowning_face:
dus zo’n vre-se-lijk blauw broekje met wit t-shirt (veel te groot) met daarop het logo van onze school en met koeieletters ESDAL COLLEGE erop. ;__;"

wij moeten van school een donker blauwe of zwarte broek en de witte schoolshirt met het logo… vind ik sooo eruuug