Gymkleding.

Heyy;
Ik ben benieuwd wat jullie aan hebben met gym, zowel met binnengym en buitengym :grinning:

Euh… Mn gymkleren boeien me écht niet :stuck_out_tongue:
Meestal gewoon een shortje + t-shirtje of hempje…

Wij moeten op school een donkerblauw broekje aan. Erboven heb ik gewoon een shirtje of iets zonder mouwen… :slightly_smiling_face:

Wij hebben gymkleding van school , met het schoollogo. Yuk!

ik heb een blauw shirt en een witte broek met een blauw randje

Meestal een grijze of donker blauwe lange joggingbroek, voor binnen. En dan gewoon een t-shirtje erop. Buiten: Driekwart broek met tanktop.

Ik heb een trainingsbroek met een shirtje aan, en soms buiten als het koud is gewoon een puma trui erover.

Trainingsbroek met t-shirtje en als het koud is een grijs vest

winter: zwarte broek met roze polo
zomer: wit hockeyrokje met roze polo

iedereen vind het kakkerig of bitcherig maarjah, I don’t Care!

mn ‘schoolshirt’ die moet iedereen aan, en een zwarte gymbroek (iedereen moet een zwarte aan) dus ik kan neit echt variËren

Myn psv shirt+broek :stuck_out_tongue:

Zwarte Joggingbroek, met bijpassend shirtje met korte mouw.

Soms ook (als het koud is) een zwart t-shirtje met lange mouw :wink:

een zwarte lange broek met een hempje, met buitengym hierover nog een vestje. In de zomer gewoon een shortje

In winter
Zwarte Joggingbroek, heel laag kruis :stuck_out_tongue:
Topje
In zomer meestal ook zoiets of met korte broek.

Wij hebben een verplicht uber lelijk tenue van de school ; paars broekje whahaha met een te groot bigsize t-shirt met paars boordje. Zo niet hip.

meestal een hempje en zo’n lompe hobbezakbroek en asics

Grijze joggingbroek en een t-shirtje erboven :slightly_smiling_face:

wij moeten zo’n donker blauwe broek aan een een shirt met school logo…:grinning:

zwarte joggingbroek + witte t-shirt.

Ik heb zo’n donnay trainingsbroek, een roze (ja erg he;)) En gewoon een tanktop.