Gymdocent

Heeey,
Niet denken dat ik verliefd ben op mn gym leraar, want dat is niet zo. Mr laat ik beginnen. ik heb dit jaar dus een nieuwe gymdocent gekregen, hij is net van de opleiding af, en dus nog heel jong. Maar nu gedraagt hij zich tegenover mij heleeeemaal anders dn tegenover de andere.leerlingen. Ik ben erg goed ion gym het is een van mijn betere vakken, ik hab altijd rond de 8, 8.5. Maar hij vind altijd een reden om me een oger punt te geven.(9/10) terwijl ik dat niet verdien. O Ook ook trekt hij me altijd voor. Als ik iets vraag of naast hem sta merk ik dat hij de neiging heeft an arm om me heen te slaan en als hij me een compliment geeft (wat hij de hele les door doet) raakt hij altijd mijn arm aan, maar lijkt van te voren de neiging te hebben over mn haar te aaien, mn of over mn gezicht. Hij heeft ook aan andere leerlingen verteld dat ze aardig tegen me moeten doen, omdat ik, zegt hij super lief ben en zo kan ik nog wel eve. Wat denken jullie?

Gewoon negeren. Als je met hem gaat flirten kan hij zijn baan kwijt raken.

Haha gaf mijn gymleraar mij maar een 9 of 10. Beetje flauw van mij, maar als je er niet van gediend bent zou ik het tegen hem zeggen. Durf je dat niet zou ik het toch op school ergens melden, aan een vertrouwenspersoon bijvoorbeeld.

Pas er een beetje mee op…
Neem wel contact op met een mentor of leerkracht die je vertrouwt, laat ook vriendinnen een beetje observeren tijdens een gymles voor wat hij allemaal doet want als er iets gebeurt. heb je mensen die achter je staan!

Ja, das miss wel goed id om aan mn vriedinnen te vragen. Mr ik denk dat ik, zolang ik geen last van m heb ik nix tegen de schoolleiding zeg. Hij kan er (als t al waar is) toch ook nix aan doen.

Sorry maar ik heb nou niet echt het idee dat ts hier van plan is met haar leraar te flirten.

Als je het echt vervelend vindt of het wordt erger, zeg het dan tegen hem of tegen je mentor zodat die het er met hem over kan hebben.

Wat Timeless zegt ! Kijk uit en vertel het tegen iemand

Zeg dat hij z’n handen thuis moet houden.
Wij hadden ook zo’n leraar en hij zat gewoon aan meisjes hun kont op een gegeven moment.

Gewoon negeren en wat kort af reageren desnoods. Zodra hij over jouw grenzen heen gaat kan hem dat zijn baan kosten.

Ja ik heb een beetje te snel gelezen geloof ik :cold_sweat:

Ja wat hierboven is gezegd. Misschien durf je zelf ook wel met de docent te praten? Zeg dat je het niet leuk vindt en zeg dat je dit niet meer wil en eventueel een beetje drijgen. Ik denk dan dat hij écht wel stopt, want anders is hij gewoon zijn baan kwijt.

Ik zou even aan vriendinnen vragen of zij er ook even op willen letten. Misschien is het in jou beleving veel erger zegmaar dan in de werkelijkheid.
Anders kan je altijd naar je mentor/vertrouwenspersoon/ouders gaan.

Tis een ppedo. Klaar xd