Gymangst

Heey,
ik heb al best wel lang angst voor gym. Ik zie er soms wel eens de hele week tegenop. Bijv: morgen hebben we hoogspringen voor een cijfer, hoogspringen met een soortvan rol. Die drie keer dat ze hebben geoefend was ik er niet… Ik heb filmpjes gekeken op yt maar ik snap de beweging ook niet echt. Vroeger toen we de schaarsprong mochten gebruik haalde ik best hoog, maar hier zie ik heel er tegenop. Iemand die dit herkent en mij misschien tips kan geven? (kan ook over hoogspringen en de techniek zegmaar)
alvast bedankt x

Ik herken het niet. Maar als je er niet was wordt het je echt wel uitgelegd hoor.

gewoon proberen niet teveel nadenken
het komt wle goed!

oke thanx alvast (:

ik had vorig jaar het zelfde als jij. Maar nu vind ik gym gewoon bijna leuk! Maar wij hadden vorig jaar een leraar die alleen keek naar of ie je mocht, en zo gaf ie cijfers. En vorig jaar zat ik ook niet in een leuke klas. Misschien is dat bij jou ook zo?

Maaar, misschien als je tegen die leraar/lerares zegt dat je er die keren niet was, dat je het dan niet hoeft te doen?

dan zeg je toch gewoon dat je niet hebt kunnen oefenen?

Ik heb dat ook, angst voor gym. Grijp elke kans om gym te missen. Mijn leraar heeft een hekel aan mensen die slecht zijn in gym en ik ben er dus slecht in. Gym is gewoon een hel haha. Maar vertrouw op jezelf, succes.

Zeg je dat toch gewoon? Ik was er niet dus mag ik hem eerst nog even oefenen?

misschien kun je vragen of jullie eerst nog even mogen oefenen? omdat jij er niet was toen. en daarna voor het echt springen?
of dat jij gewoon een week later gaat?

succes!

Okee, ik zat te bedenken: ik heb een halfuur pauze voor gym. En miss als ik mijn gymdocent ff opzoek dat ik eerst zelf even kan proberen. In ieder geval bedankt. Ik ga gewoon mijn best doen. Mijn schaamte is altijd zo groot zegmaar en ik vind het vervelend als heel veel mensen naar mij kijken.