Gym

Hoi,
Ik haat mijn leven of najaa gym, echt ik haat het, ik voel me ontzetten depressief om gym, ik zou er een gebroken been voor over hebben om niet meer mee te doen. Ik haat het, elke dag denk ik weer nee fack donderdag heb ik weer gym. Het zijn 3 uur in de week (maandag en donderdag) ik vind het vreselijk. Als ik gym kan ik wel janken. IK WIL NOOIT MEER GYMEN maar ik weet niet hoe, heeft iemand tips ofzo en o ja weet iemand of je op de wo nog gym hebt.
Thnx

STEL JE NIET ZO AAN.
Dankjewel (:

Ik zit juist de hele week ; yes yes yes woensdag gym!
Maar oké, Je overdrijft.

alsof dat het ergste is wat je kan overkomen.

Probeer gewoon een wat positievere instelling te hebben over gym, helpt echt heel erg! Als je slecht bent in gym, lach dan gewoon om je klungelige pogingen om dingen goed te doen. :slightly_smiling_face:

weet je wat ik haat? dit gedrag.

Ik heb kanker. ik vond gym ook nooit zo leuk, maar zou er nu álles voor over hebben om de gezondheid weer te hebben om het te kunnen.

Waarom haat je gym? Het enige vak + drama waarbij je mag bewegen!

Jeetje als je gym al erg vindt, ga je het heel erg zwaar krijgen in je leven

AvrlLvgnexLove
JIJ **************************** DICHT HOUDEN!! ik weet wel wat jij bent, jij bent zo populair meisje die overal goed in is en die elke jongen kan krijgen, jij hebt geen idee wat het leven inhoud dus hou je bek! ik wil tips geen afkrakingen

Overdrijven is ook een vak, ik denk dat je een 10 zou halen.

En verder: gewoon gaan. Ik vind gym ook niet leuk, maar het is ook niet zo vreselijk dat ik er een gebroken been voor wil hebben zodat ik niet mee kan doen.

Hee Pardoesje,

Laatst heb ik ook zo’n soort topic geopend. In de trant ervan dan in ieder geval. Dit , omdat ik zelf ook een hekel aan gym heb.
Nou ben ik dan ook een onzeker meisje en misschien is dat bij jou ook wel het geval, ik vind het vooral niet fijn met dingen als de coopertest en renspellen, etc.

Nou heb je coopertest zoizo maar één keer per jaar, en met renspellen raad ik je aan om anders met een paar vriendinnen die ook niet zo van gym houden bij elkaar te blijven. Doe ik ook altijd.

Liefs, en sterkte morgen met gymen!
Het komt helemaal goed!

idd, er zijn veel ergere dingen.

Niet schelden :wink: Je zo gedragen naar andere members is niet toegestaan.

@pardoesje
Grote mond…?

Maar ik hou niet normaal veel van gym elke dinsdag is ma favorite day

niemand begrijpt mij, niemand weet hoe het voelt. We hadden een x 2 teams, ik zat bij een team en die zeiden ga maar bij het andere team! bij het andere team wilde ze me ook niet, weet je hoe dat voelt als ze je uitlachen en uitschelden en niemand je wil hebben, echt het is vreselijk ! elke keer opnieuw word ik buitengesloten en uitgelachen, je hebt geen idee hoe ik me voel, geen van jullie

Echt? Nooit geweten, wat erg. :frowning_face:

ik denk dat jij beter naar psycholoog kan gaan?
en dat bedoel ik niet negatief,
maar je hebt teveel woede, en frustratie in je…

Oké, als wij geen idee hebben hoe je je voelt, kun je ook niet van ons verwachten dat wij je kunnen helpen.

Meiden kom op, misschien overdrijft ze wel een beetje. Maar laat dat dan gewoon gaan. Ik weet dat er wel vaker negatieve reactie’s op elkaar gegeven word, maar om het nou zo te doen. Je maakt zo’n iemand er niet minder onzeker van.

ja misschien, en dan dan moet ik nog steeds gymen