Gym

Jaja, het schooljaar is weer begonnen, en dus ook het vak wat ik vreselijk vind: gym!

Ik heb gym nooit leuk gevonden (om het zacht uit te drukken) ik vind het gewoon niet leuk en ben altijd bang om uitgelachen te worden als ik iets fout doe.
Wat nog leuker is dat ik voortaan op vrijdag de laatste 2 uur gym heb, kan ik er de hele week tegenop kijken…

Vinden jullie gym ook zo verschrikkelijk?
Hebben jullie tips om de gymles door te komen en miss zelfs iets leuker te maken?

xx

Hihi, ik vind gym altijd geweldig.

Je bent heus niet de enige in je klas die niet bij de topsporters behoort. Als je bijvoorbeeld een vriendin hebt die geweldig is in gym, ga iets minder met haar om tijdens gym en ga wat meer richting mensen die ongeveer het zelfde niveau als jij hebben, dan voel je je gelijk al wat beter!

Nee ik vind t wel gaan maar zo vermoeiend als je een conditie hebt van 0.0 .
Ga gewoon met wat koters kletsen en zet je hersens uit.

Ik heb het altijd niks aan gevonden, maar toen bedacht ik me: laat ik maar eens goed meedoen. En dat maakte het wel wat leuker eigenlijk…

Laatste 2 maanden vorig jaar gespijbeld, nee ik vind gym ook 10x niks, maar spijbelen is natuurlijk niet de oplossing, gewoon meedoen, doe rustig aan.

Nu in het laatste jaar hebben we een keuze project, dit is wel na schooltijd (10 voor 3), we krijgen dan 4 blokken waarin we mogen kiezen wat we kunnen doen (fitness,skeeleren,mountainbiken,kickboksen, noem het maar op!) dit doen we dan tot de kerstvakantie en dan hebben we gym afgesloten, ja, ik kijk hier echt naar uit:)

Gym is het kutste. Helemaal mee eens. Altijd gezeik als ik iets fout doe ugh. Ik ging op een begeven moment zelf briefjes schrijven omdat ik dat getreiter zat werd. Dan maar 2 uur op een houten bank zitten koekeloeren, maar zo wil ik me nooit meer voelen. Sorry, dit komt vast lekker motiverend over haha.

Ik voel me precies zoals jou! Ik heb zelf wel 10000000 briefjes geschreven zodat ik niet hoefde mee te gymen. Mja dat kan je ook niet áltijd doen, dus gewoon proberen je best te doen zeg maar. Dan ziet je gymleraar ook dat je tenminste dat je nog mee doet. Verder heb ik niet echt tips, heb ook een bloedhekel aan gym.

Hmmm, ik doe meestal wel mee. En ik lach mijzelf dan altijd uit omdat ik er niks van kan. Als je gezegend bent met een mannelijke gymleraar, kan je, zoals ik soms doe smoesjes verzinnen zoals; ik ben ongesteld of andere vrouwelijke kwaaltjes waar de gymleraar niet aan kan twijfelen. Maar dat doe ik meestal niet, ik slenter er meestal een beetje achteraan. Ligt eraan hoe ik mij voel.

hihi, ik vond het ook altijd verschrikkelijk-> Briefjes schrijven, smoesjes verzinnen, spijbelen…

in de laatste 2 jaar had ik ook zo’n ‘keuze project’ zoals hierboven staat beschreven. Toen vond ik gym een stuk leuker, kon zelfs gaan paardrijden :grin:

Hm. Ik vond gym ook altijd kut. Word altijd weer een beetje blij als ik me bedenk dat ik zoiets nooooit meer hoef mee te maken xD Het beste wat je kan doen is toch proberen mee te doen. Hopen dat je bij je vriendinnen in een groepje ofzo. Je best doen werkte voor mij beter dan constant de tijd aftellen.

Haha ik heb er ook een hekel aan, ik slenter dr altijd maar een beetje achteraan :’)

Haha ik vind gym juist het allerleukste. Ik kan me er gewoon echt niks bij voorstellen dat het zó vervelend voor mensen kan zijn… :’)
Maar ja, ik zou wel gewoon meedoen en je best doen, vaak werkt dat voor jezelf ook motiverender dan dat je de hele tijd gaat zitten denken hoe stom het is.

Ik heb een #$()@%&#$&* harde hekel aan gym. En dat is nog zacht uitgedrukt. Ik weet ook echt niet hoe ik de komende paar jaar nog moet overleven. Je krijgt gewoon O-VER-AL een punt voor en ik ben de slechste van de klas. Mensen bij de shuttle run halen een 10 en gaan de herkansing de 11 rennen. Ik kom amper bij de 6 met moeite. Dus geen tips, sorry.

@BuenoIsLekker, wees blij dat je nog een 6 haalt voor shuttle run, ik haal hooguit een 3 ofzo…

Ik vind gym altijd super leuk, maar de laatste 2 uren op een vrijdag is echt… uhm tja… niet normaal en niet leuk :’)

ik vind gym echt leuk, maar dat komt dat ik er zo goed in ben (sorry als dit arogant klinkt) maar ik sta gemiddeld een 9 voor gym (trots)

ik vind het echt heel leuk :slightly_smiling_face:
heb dan ook BSM als extra vak ^^

-

Ik heb geen gym meer!
Vond het ook verschrikkelijk. Maar hou gewoon voor ogen dat je niet voor de rest van je leven gym zal hebben, en dat het ooit ophoudt.