Gym

Hooi :grinning:
Ik weet dat dit stom gaat klinken maar ik heb smoesjes nodig om niet mee te doen aan gym…
Weten jullie iets?

(Ik heb zoekfunctie gebruikt maar die doet 't zoals altijd weer eens niet…)

Waarom gym je niet gewoon?
Weet niet in welk jaar je zit. Maar bij ons moet je in de 4e en 5e en 6e meegymen en het afsluiten met een voldoende anders ga je niet over.
Dat lukt niet als je niet gaat gymen.

ik zit in de 4e nu

Waarom wil je niet gaan gymen dan?;o
zeg dat je geblesseerd bent?

Gym gewoon mee dan.
En als je een goeie reden heb dat je niet kán meegymen. Dan zeg je dat en dan hoeft het niet.
Maar een smoesje verzinnen, vind 'k belachelijk.

Ongesteld.

of ga expres door je enkel. :stuck_out_tongue:

briefje van je ouders dat je voetpijn hebt ofzo.
of doe alsof je misselijk bent.
gymspullen vergeten?

Dat is een rare regel! Ik heb een half jaar niet kunnen gymmen en ben ook gewoon over, of denk ik dat nu verkeerd?;p

Die is wel goed ja, had ik ook gedaan bij het eerste spel op sportdag werkte goed:P

Is het dom als ik zeg dat ik gym o’n beetje haat en helemaal niks kan bij gym en ik sta alleen maar voorschut als ik meedoe:S omdat ik nergens goed in ben

Door niet mee te doen word je niet beter,
oefening baart kunst.
Je bent vast niet de enige die er niks van kan,
en vaak beeld je dat alleen maar in.
ik vind het eerlijk gezegd onzin dat je niet mee wilt doen,
er zitten vast wel meer mensen in je klas die niet van gym houden maar die doen wel mee.

-

Wij moeten in de 6e met een voldoende afronden anders mag je niet aan je examen beginnen xD

Ik snap je helemaal, haat gym ook zo erg.
Dus mij hoor je echt niet zeggen ‘hup doe gewoon mee’.
smoesjee hmm… ik zeg vaak dat ik last van mn astma heb, dat ik net ziek ben geweest en me nog niet zo goed voel, ongesteld of gewoon niet komen opdagen.

Ik vind gym ook echt verschrikkelijk. Bij zo’n dom teamspel blijf ik altijd zitten. Meestal merken die kinders niet eens dat ze iemand missen. x]
Maar voor de rest… Daar kom je moeilijk onderuit. :’) Ik ga meestal gewoon in gymkleren langs de kant zitten en doe zo onopvallend mogelijk. Het werkt nog best goed ook, haha.

Edit; oh wat ik ook ooit heb gedaan is zeggen: ‘Oh kut, ben mijn briefje vergeten, maar volgende week neem ik het mee!’ Dat heb ik 5 weken volgehouden totdat die gymleraar erachter kwam dat hij al 5 weken een briefje van me kreeg, haha.

Dat dus. :slightly_smiling_face:
(deed ik ook altijd)

Ik zeg dat ik duizelig ben, en dat het voelt alsof ik elk moment kan flauw vallen ofzo, dus soms lukt het me om gewoon op de bank te blijven zitten ;d. Of gewoon dat je je knie hebt gestoten tegen iets en dat het pijn doet als je loopt ;p

weetjee… als je zeg maar niet goed bent in gym en dan niet meedoet loop je eigenlijk nog meer voor schut want dan vind iedereen je een watje . sowwie :frowning_face: maar als je veel sport gaat het vanzelf beter :slightly_smiling_face: probeer maar eens 1x in de week hardlopen ofzo, dan voel je je ook veel zelfverzekerder

Ik heb ook echt een hekel aan gym, ben d’r echt een kneus in…
Meestal als we bijv. gaan softballen ga ik gewoon helemaal achteraan staan zodat ik niet aan de beurt kom met slaan x] en in het veld dan gewoon dichtbij iemand die heel goed kan vangen zodat die mijn ballen ook kan doen.
Beetje dat soort dingen xD