Hallo,
Dit is mijn eerste topic,ik heb al wat rondgekeken en gezien dat er best wel goed advies wordt gegeven door lieve meiden. Ik hoop dat dit ook bij mij het geval is.
Ik kom volgend jaar in een nieuwe klas. In mijn vorige klas waren er meiden die al borsten hadden en dus ook een beha. Ik heb dat nog niet,ik ben klein voor mijn leeftijd en heb nog helemaal niks. Toen was het ook ongemakkelijk om me om te kleden waar zij bij waren want ik had een hemdje en zij een beha. Nu wil ik me niet meer ongemakkelijk voelen maar juist zelfverzekerd en niet onzeker. Het volgend schooljaar is eerste keer gym ook wel ongemakkelijk voor iedereen denk ik wel,want je kleedt je om met meiden die je bijna niet kent.
Ik kon daar nooit echt goed mee omgaan. Ik ben nog niet ongesteld geweest en heb daar vorig jaar dus over gelogen ik wil het nu niet gaan doen. Maar er komen twee meiden uit mijn oude klas in mijn nieuwe klas en ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Weten jullie wat ik kan doen? Een advies? Of misschien tips? Heeft iemand hier ervaring mee?
Als je kan reageren,wil je dat dan ook zo snel mogelijk doen? Dat zou lief zijn.
Liefs.