Gym

Heeyy heeft er iemand tips want ik weet sowieso dat ik gym niet leuk vind soms vind ik het leuker dan de andere les maar omdat ik best wel gevormd ben dan sommige andere ben ik best wel onzeker als ik dan ga gymen en ik denk tijdens het gymen ook altijd dat ik het niet kan maar heeft er iemand tips dat ik het leuker krijg in de gym les ( als het überhaupt kan :laughing::grinning::grinning_face_with_smiling_eyes: )

Dit had beter bij het forumonderdeel food&sport gepast, maarja.
Ik vond gym ook altijd verschrikkelijk, heb het nooit leuk gevonden. Er is ook niet echt een manier om het leuker te maken, maar doe gewoon echt je best en probeer goed mee te doen met wat jullie aan het doen zijn. Daardoor zal de tijd sneller gaan en je zult merken dat het fijner voelt als je je eventjes goed ingespant hebt. Verder is het gewoon echt doorbijten, gym is niet leuk en dat zal ook zo blijven.

Vaak ligt dit ook erg aan je docent. Probeer het gewoon met je vrienden/klasgenoten zo leuk mogelijk te maken. Je kunt er niet meer aan doen dan het beste ervan maken :slightly_smiling_face:

Je kan ook dansen? Ik bedoel dan niet danslessen, maar gewoon in je eigen huis op muziek dansen, zoals op Single Ladies en dan de choreografie na doen. Of op andere liedjes. Dit is namelijk een goeie workout.

Niet denken aan hoe je eruit ziet maar er vol voor gaan. Verschilt inderdaad per docent hoe het wordt gegeven, bij de ene is het leuker dan bij de andere. Je kan zelf uitzoeken wat je leuk lijkt en dat thuis/bij een groep gaan doen.

Hai,

Ik vond gym ook altijd echt verschrikkelijk, vooral omdat ik ook allemaal van die typische lichamelijke dingen had die meiden echt verschrikkelijk vinden! Maar als je al gaat denken oh jee gym of al gaat denken dat het niet leuk zal worden of niet leuk is ja dan wordt het automatisch niet leuk. Trek je gewoon er niets van aan wat anderen van je denken.

Maar vaak licht het ook aan de leraar. Misschien moet je eens met hem overleggen hoe jij en de leraar de les leuker kunnen maken? Of bij andere klasgenoten navragen wat zij van de gym vinden?

Wat ik je wel als tip kan geven is om genoeg kleding te dragen, maar wel iets wat strakker om je lichaam zit(niet niets wat te klein is) tijdens de gym. Maar bijvoorbeeld gewoon een strak t-shirtje of een strakke, dunne trui met een joggingbroek. Dan lijkt het altijd of je lichaam een veel mooiere vorm heeft en alsof je dunner bent. Dat geeft ook wat meer zelfvertrouwen.

Hopelijk helpt dit iets.

Groetjes!