Gym

Iemand tips voor gymlessen waar ik (nu al!) tegen op zie?;$
omdat ik helemaal niks durf

oh kak, dit had bij school gemoeten…

Hoezo zie je daar tegenop (A)?

Ach gewoon proberen en als het niet gaat, gaat het niet en heb je het toch geprobeerd. Ik was bijvoorbeeld bang om een handstand te doen en toen heb ik het toch gedaan en toen was ik helemaal trots op mezelf en vond ik het nog leuk ook =p
Maarja, de laatste jaren had ik echt veel blessures steeds weer dus ik gymde bijna nooit mee =p
en nu heeerlijk nooit meer gym!

Ik kijk ook altijd de hele week tegen gym op… maar heb geen tips ofzo helaas xD

Gewoon doen, ookal zegt je hoofd van nee

Spijbelen XD, okee nee niet doen, dat deed ik bijna altijd, vond het echt een rotvak, en 1x gesnapt, best stom achteraf, maar kreeg geen straf ofzo :grinning_face_with_smiling_eyes: , gewoon gaan (: , de tijd vliegt heus wel om

haha ik heb ook altijd een hekel aan gym maar gelukkig had ik dit jaar vaak last dat ik niet mee kon doen maarjaa als ik mee moest doen dan deed ik altijd gwn mee en had ik zoiets van kak ga dood x_x maarjaa gewoon meedoen en maak het leuk als je bijvoorbeeld gaat voetballen dan ga je gewoon alle jongens onderuit trappen dat is zeer vermaakzaam =]

Ik snap niet hoe mensen gym niet leuk kunnen vinden xD
Maar het is nu vakantie, dus niet over gym nadenken ;p

dat is juist 1 van de leukste vakken!

ieeel ik haat gym. ik zei altijd dat ik ongesteld was :’)
of ik maakte zo’n briefje dat ik niet mee kon gymen
omdat ik zogenaamd een blessure had x’d

Ja dat deed ik ook XD, en dan de handschrift van m’n moeder na-apen. Dat werd áltijd gelooft XD, totdat 1 van de leraren mij zag met m’n vriendinnen bij de c1000 onder de gymles :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mwha, ik hou niet echt van gym maar het is beter dan in zo’n duf klaslokaal te zitten.
En wij hebben twee uur in de week gym waar van één zwemmen. :'D
Danku god dat er een zwembad naast mijn school staat.

Ik heb ook echt een hekel aan gym,
als ik bijvoorbeeld vrijdag moet gymmen heb ik donderdag al geen zin meer in gym, Laat je moeder een briefje schrijven - pijn aan je benen, buikpijn, net ziek geweest, enz - Of zeg dat je ongesteld bent, Het helpt beter bij mannen dan bij vrouwen, Want mannen weten niet hoe het voelt vrouwen wel. Onze gymleraar laat ons altijd op de bank zitten, maar van een andere lerares moeten we gewoon mee doen.

ik vind gym opzich wel leuk ;d.
teminste wat anders dan de hele dag naar iemand luisteren in een klas ;d.

maaar.
als je dingen echt eng vind om te doen, moet je dat gewoon zeggen.

ik durf bijv niet de koprol.
enja. je zal misschien wel lachen, maar ik heb daar vroeger een ongeluk mee gehad en nu durf ik het gewoon niet meer.
ik heb dat gezegt en nu hoef ik het niet meer te doen.

dus dat is iig al iets ;d.
verder moet je eigelijk positief erover blijven denken denk ik?
want het is wel een vak wat je moet doen.

succes!

als je leraar nie zo moeilijk doet… niet gaan?

ik ben vorigjaar maar 15x geweest…( jaja geteldXD)

Laat ik er maar op hopen dat ik volgend jaar dezelfde lerares voor gym heb, want zij trapt overal in haha.

Maar het klote is nu dat een paar meiden die ook geen gym konden, naar een andere school gaan, dus nu ben ik de enige die niks durft :l

niks doen?
doe ik ook niet en heb meestal wel boven de 5.
behalve met 6 minuten ren dan.

Ik hou van gym :3

Maar weetje wat het altijd is met gym? Als je het eenmaal een keer geprobeerd hebt vind je het niet meer eng, of valt het de volgende keren heel erg mee! Iig dat heb ik altijd. Maarja niet dat je aan deze post veel hebt ofzo maargoed XD