Gym troubles! Help alsjeblieft :(

Hee meiden, ik zit al de hele zomer te piekeren over een onderwerp. Volgend jaar ga ik naar Havo 4 en heb je geen vaste klas meer. Nu ben ik ergens heel erg bang voor. Het klinkt misschien stom. Wij hebben buiten gym bij twee voetbalverenigingen die naast elkaar liggen. Ik ken niet zoveel mensen en ze geven nooit goed aan welke vereniging we moeten zijn. Ik ben zo bang dat ik niemand kan vinden of dat ik altijd te laat kom…

Hebben jullie tips voor mij? Xxx

Er vast wel iemand in jouw klas, ook al ken je diegene niet, die jou kan vertellen waar jullie gym hebben. Heb je gelijk een gespreksonderwerp en een nieuw contact!
Wat je ook zou kunnen doen, als je dit in het begin moeilijk vindt, eerder weggaan van school zodat je naar beiden verenigingen kunt om te kijken waar je gym hebt.
Wat is het probleem als ze naast elkaar liggen toch?

Dat is echt een goed idee! Dankje :slightly_smiling_face:
Het is gewoon de stress en de onzekerheid omdat ik niet zo’n vlotte babbelaar ben :stuck_out_tongue_winking_eye:

.

Gaan jullie vanuit school naar de vereniging? Zo ja, dan kunnen je kijken of je iemand ziet bij wie je gym hebt en dan met diegene meefietsen, of als je dat nog een beetje eng vind in het begin, kun je ook een stukje achter ze aan fietsen, dan weet je waar ze heen gaan en weet je ook in welk gebouw het is. Ze zullen wss niet elke les een ander gebouw kiezen voor dezelfde groep mensen.

Je zou het adres van de gymzalen op kunnen zoeken en als je je verveelt er heen rijden in de vakantie nog, dan weet je al een beetje waar het is!

Er is altijd vast wel iemand aan wie je het kan vragen, en dat is inderdaad een goed aanknopingspunt voor een gesprek. Voor je het weet heb je een nieuwe vriendin/vriendinnengroep waarmee je dan altijd samen naar de gym kunt lopen!

Zoek een aardig uitziend meisje/jongen en stel voor dat jullie samen naar de gym fietsen? Als zij dan zegt dat ze ook geen idee heeft waar het is kunnen jullie in ieder geval samen zoeken :stuck_out_tongue: