Gym met 1 lens

Ik ben vandaag m’n lens kwijtgeraakt, en morgen heb ik 2 uur gym. Heeft iemand wel eens met 1 lens gegymd, en hoe ging dat? Als het totaal niet gaat, ben ik van plan om niet mee te doen.

Doe gewoon je bril op? Ik weet niet hoe erg je zicht is, maar een groot verschil in zicht in je ogen is niet bepaald prettig, en persoonlijk vind ik het ook wat gevaarlijk. Vooral bij gym.

Als ik m’n bril op doe zijn mijn ogen veel kleiner dan het hoort omdat ik redelijk dikke glazen heb. Dan gym ik liever niet mee.

Sorry, maar neem dan een bril waar je wel tevreden mee bent en ook mee durft te lopen?

Mijn ogen zitten rond de -7, dus een bril met dunnere glazen kan niet.

Ik loop altijd maar met 1 lens en heb er nooit last van gehad.

Een lens is echt vet irritant vind ik, zeker als je -7 hebt! Dus ik zou voor deze ene keer gewoon niet gymen hoor.

Hahahahahahaha. Sorry sorry! Maar ik krijg nu echt allemaal beelden voor me. Ballen door de zaal, tegen de muur aan lopen. Lekker overdreven. Hahahahaha. Just made my day! :’)

Neee, maar je houdt dat toch niet vol, een dag met 1 lens? Dan word je toch helemaal naar, gym of niet?
Niet zo ijdel, zet gewoon je bril op :stuck_out_tongue: T is toch maar voor een paar dagen lijkt me?