Gym leraar

Hee al sinds het begin van het jaar vinden ik en 2 andere vriendinnen een gym leraar leuk ( ik denk dat wij niet de enigste zijn die dat vinden :wink::grinning_face_with_smiling_eyes::joy: ) ( ik krijg nooit gym van hem ) want vaak als hij zijn mentor klas les geeft hebben wij 2 lokalen veder les en dan lacht hij altijd naar mij ( en dan ook echt alleen naar mij :flushed::flushed::flushed::flushed:) en nooit naar mijn vriendinnen en dat vind ik wel best een beetje vreemd en ik wil wel naar een niveau hoger maar dan kom ik dus bij hem in de mentorklas te zitten en dan ik me helemaal niet meer concentreren want ook meestal als ik bijv. Les krijg van een docent waarmee hij goed “bevriend” mee is komt hij binnen enzo en dan vraagt hij aan mij docent hoe het gaat en dan lijkt het net alsof ik een energiekick krijg en dan wordt ik ook een beetje rood en dan zegt mijn vriendin zo van oeeeeee
Weet iemand wat dit betekent :joy::joy::joy:
XxX

Wauw, drie topics in 1 minuut tijd? :’)

Ik weet dat dit al 1 ding betekend: Teveel in je hoofd halen en te weinig bezig zijn met degelijke informatie door te spelen :’).

Geen puntjes of komma’s… ik beeld me echt een ratelende tienermeisje van 12 die te energiek is om het hele verhaal goed te kunnen vertellen.

Haal eens 3x GOED en diep adem en probeer eens te relativeren wat er aan de hand is.

Ach het is leesbaar.

Maar ik denk dat hij gewoon vriendelijk wilt zijn. Wij hebben namelijk ook zo’n leraar op school :slightly_smiling_face:

Dit ja! Denk je echt dat die gym leraar je leuk vindt?
Richt je aandacht op wat anders en niet op hem alsjeblieft

Wat is dat toch met wanhopige pubermeisjes die denken dat een leraar iets bedoelt als hij glimlacht?

Dat doen ze niet. Echt niet.