gwne vriend die met je flirt terwijl je een vriendje hebt

hee meiden,
ik heb sinds ongeveer een maandje een heel lief vriendje
en ik heb ook een goede vriend
waarvan ik weet dat hij me leuk gevonden heeft
en nu begint die weer een beetje flirterig tegen mij te doen op msn enzo:S
ik weet niet, ik wil hem niet kwijt als vriend en ik wil niet dat hij denkt dat ik hem leuk vind
wat moetik doen??
xx

• vooral niet terug flirten.
  • vooral zeggen dat je wilt dat ie niet flirt.
  • en anders gewoon negeren.

was dat nou zo moeilijk?

en zeggen tegen hem dat je blij bent dat jullie gewoon vrienden zijn, en dat je nooit meer zou willen omdat dat het allemaal zou verpesten

ja dat zijn ook wel goede ideeën.
maar ik vind het ook zo raar dat hij eerst helemaal met een vriendin van mij zat te flirten en zij zei ook dat ze hem ook best leuk vond. en ik wist zeker dat hij me dus niet meer leuk vond. maar dat is dus mss wel zo…
ik weet niet wat ik hiervan moet denken hoor…

Gewoon niks. Je hebt een vriendje. Het kan je, als je um echt leuk vindt, helemaal niks schelen wat andere jongens van je vinden. Dan heb je toch al je vriend en daar heb je genoeg aan, maar waarschijnlijk heb jij niet genoeg aan 1 jongen, denk ik?

Je hebt al een vriend, en je kan het best eerlijk zeggen, daar zijn vrienden voor toch?

Misschien heeft hij gewoon een flirterig karakter

Precies. Ik heb dat namelijk ook :stuck_out_tongue: ik heb ook een vriendje en ik zal nóoit vreemdgaan; dat vind ik echt voor losers -sorry.
Maar ondertussen flirt ik er nog wel gewoon op los tegen mn vrienden, maar ik zou nooit met ze zoenen ofzo, en het zijn ook gewoon dikke maten van me op school dus dat zou ik ook helemaal niet willen :]

tegen hem zeggen dat je blij bent dat jullie zulke goede VRIENDEN zijn.

Minder pijnlijk voor hem dan dat je hem ermee confronteert denk ik zo ;$