Gwn ff vraagje

Heyo

Even gewoon een random vraag enzo.
Je weet wel.

Wat doen jullie als jullie op restaurant gaan met jullie ouders maar ook met de vrienden van je ouders die je totaal niet kent?

Nemen jullie dan bv voorwerpen mee ofzo, zoals een boek (klinkt asociaal)?

Ja was ook gewoon een voorbeeld aha.
Niet dat ik dat doe ofzo.

Nou nee. Ik probeer vaak gewoon mee te converseren.

• 1 baksteen
  • 2 onderzetters
  • een halve kop koffie
  • 3 kussens

Maar een boek? nee

Haha ik verstop me dan altijd achter mn telefoon (niet tijdens het eten maar erna), of ik ga praten met me zusje ofzo (als zij ook mee is) :relieved:
Zorg wel dat je batterij vol is zodat je mobiel niet uitvalt!
Tsja verder gewoon genieten van het (meestal) lekkere eten.

eh nee tijdens een diner eet je en converseer je en als je de mensen niet kent vraag je dingen of je houdt je mond en eet maar je gaat geen andere dingen doen.

Heyo
ja stel maar ff je vraag random enz jwz

Je gaat gewoon mee, en je zegt zelf al : klinkt asociaal. Dan ken je het antwoord wel denk ik? :’)

Dit kan trouwens in het wwjneek topic volgens mij

nee, vind het nogal asociaal als je tijdens het uit eten gaan de hele tijd spelletjes speelt of op je telefoon zit of een boek gaat lezen.

Ik vind het een rare situatie, hoe is dat zo gekomen dat jij dan meegaat? Ik zou niet eens meegaan als ik die mensen niet ken.

Uh sorry hoor maar je bent toch geen klein kind meer? Ik weet niet waarom jij meemoet met een etentje met mensen die je verder helemaal niet kent maar ik zou of gewoon stil zijn of mee doen aan de gesprekken want op een bepaalde leeftijd hoor je dat gewoon te doen vind ik.

Laat je moeder een kleurplaat en stiften meenemen.

Nee, what the hell zeg. Doe normaal. Je gaat uit eten in een restaurant, daar hoor je je te gedragen. Daar praat je gewoon mee met de rest of houd je je mond en luister je gewoon. Je gaat toch niet op je telefoon lopen kloten of iets, gatverdamme zeg. Zou mijn kind in ieder geval niet moeten proberebn. Zet je je ouders ook lekker voor schut mee.

Nee ik neem nooit voorwerpen mee als ik ga uiteten

Waarom zou je in hemelsnaam een boek of mobiel of wat dan ook meenemen naar een restaurant? Dat vind ik zo vreselijk onbeschoft.
Of je praat met die mensen of je houdt je mond. Maar je gaat je niet verstoppen achter een boek of beeldschermpje van je telefoon.