GW300 lg pink

heeft iemand ervaring met de GW300 LG pink :grinning:

want ik ga hem waarschijnlijk kopen?

nooooit een LG kopen, zijn zo slecht van kwaliteit…

okee dankjee!

meer reacties?

Ik heb hem!
Het scherm gaat heel snel stuk want hij loopt bol dus je moet een beschermhoesje kopen…
de camera is goed alleeen hij maakt geluid met fotos maken je kan het niet uitzetten
en als je muziek zit te luisteren en je wordt gebeld gaat het geluid opeens aan heel kut als je muziek zit te luisteren onder de les en je denkt dat het geluid uit staat :notes:
En hij gaat best snel leeg maar hij typt wel lekker :angel:

Hij is niet egt super duss :face_with_raised_eyebrow:
Ojaa als je oorbellen hebt en je belt komen er heel snel krasjes op

ik hoop dat je er wat aan hebt

Slaat nergens op dat lg geen goede kwaliteit is, ik heb die ook maar dan niet roze. Hij doet het prima en dat hij snel leeggaat is wss omdat je hem tevaak oplaad. en met oorbellen moet je sowieso niet gaan bellen :stuck_out_tongue:

Oo ik wordt gebeld
w8 snel ff mijn oorbellen uit doen

heeel slecht.

Mijn vriendin heeft hem.

ik heb hm in het grijs het is opzich niet een hele slechte telefoon alleen hij heeft niet veel functies en dit is de eerste keer dat ik LG heb maar ik denk dat ik ga sparen weer voor mijn oude vertrouwde Nokia.

Ik had hem, maar had hem na 3 weken alweer verkocht:P toen een bb gehaald

ik heb hem in het grijs.
ik vind het wel een fijne telefoon hooorrr.

Okee dit is echt onzin -.-’ natuurlijk zijn er slechte LG’s maar er zijn ook goeie. Dat is bij elk merk zo.

Uit eigen ervaring zeg ik ook: nooit een LG kopen. Het zijn mooie en best goedkope telefoons, maar de kwaliteit ervan is 3x niks. Heb zelf een shine gehad, helaas heb ik daar maar 2 weken plezier van gehad. Mijn vriend heeft de Chocolate gehad, deze ging ook snel kapot.

Ik vind hem niet echt mooi.
Verder heb ik geen ervaring met LG.

Lg’s hoeven echt niet slecht te zijn, heb er nu al 1, 2 jaar en alles doet het nog… 3000 keer gevallen, er is zelfs iemand over heen gereden dus dat lg slechte kwaliteit heeft is bullshit.

HEEEL SLECHT
KOOP NOOIT EEN LG

Ik heb Lg pop, en heb geen problemen mee. En ja er zitten wat kleine krasjes en een beschadinkje op, maar dat komt vast ,omdat ik hem buiten op de stenen heb laten vallen… maar deed gewoon nog wel :grinning: Ik heb er (nog) geen slechte evaring mee… Is ook me eerste ‘‘leuke’’ mobiel xD ervoor oude samsung zo klep ding…

Ik heb een LG en ik ben er heel blij mee …

Ik heb hem en ben er heel tevreden over :slightly_smiling_face:.