Guyproblems. :(

Laatst heb ik een hele leuke jongen ontmoet, en we hebben in de Meivakantie afgesproken. Was heel leuk, en het leek of hij wel nog een keer wilde afspreken. maar we hebben verder niks afgesproken. (op die ‘date’ heb ik hem ook niet gezoend, omdat dat strikt verboden was volgens mijn zussen :3) Maar na de Meivakantie had hij examens dus heb ik hem in die 2 weken amper gesproken. (En als ik hem sprak kwam het altijd van mijn kant en was hij nogal kort)

Nu de examens over zijn praat hij nog steeds niet echt, het moet elke keer van mijn kant komen. En dan reageert hij wel uitbundig maar als hij dan de kans krijgt om niks meer terug te zeggen dan pakt hij die. (het gesprek verder te laten lopen, door vraag ofzow te stellen doet hij dus niet.) Reageert hij alleen maar uit beleefdheid? Ik weet nu eigenlijk niet wat ik er mee moet, moet ik hem gewoon laten gaan? Of vragen hoe het nou zit? En wat zou ik dan tegen hem moeten zeggen? Iets van: Hoe zit het nou tussen ons? Dat is zooo cliché :stuck_out_tongue:
Pleeeeeease help me en geef me tips? Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Als jij het gezellig vond kan je altijd gewoon vragen van heb je zin om zaterdag wat te gaan drinken ofzo. Dan weet je meteen waar je staat en of hij ook een tweede date wilt.

De examens zijn net voorbij toch? Geef hem nog even de tijd om een gesprek te beginnen uit zichzelf voordat je hem bombardeert met vragen of beschuldigingen.

Hij was vorige week woensdag klaar met zijn examens.

Indd!!

Liefs,