Guns N' Roses

Ik heb even rond gekeken en volgens mij was er nog geen Guns N’ Roses topic.
Ik ben vast niet de enige fan, toch? :grinning:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m2qizdccMm1r2htcwo1_500.gif

Ik meld me! Maareuh, ik denk niet dat dit topic heel actief gaat worden.

De beste band ooit!

Ik vind knockin’ on heaven’s door zo geniaal, hé

We kunnen het proberen haha

Zeker! :grinning:

Dat moment dat je Rocket Queen voor het eerst luistert, terwijl je ouders naast je zitten in de woonkamer. Oeps…

Hahaha

Wat zijn jullie favo nummers? :grinning: (als er mensen zijn haha)

Jaaaa Guns N’ Roses!!!
Favo nummers eehmmmm ik denk gewoon heel Appetite for Destruction :bowing_man: En Welcome To The Jungle natuurlijk.

Appetite for Destruction is echt een geweldig album, nummer voor nummer :bowing_man:

Neeee dat ben je niet :hugs:
En je schrijft de bandnaam goed, ik hou van je!

Mijn favoriete nummer is Estranged. Dat nummer is gewoon echt heel speciaal voor mij, net als Rocket Queen. Het zijn niet echt gigantisch bekende nummers, maar ze zijn mooi. Coma is ook gaaf, die tekst briljant.

Hahahahaha :sunglasses: ik hou ook van jou hoor :hugs:

Haha…

Ben ik trouwens de enige die Axl hoe die nu is gewoon niet wil zien. Ik wil liever het beeld van hoe hij was toen die jong was houden :flushed:

Oja mooie nummers inderdaad Estranged! :bowing_man:

November rain, don’t cry en patience zijn echt van die nummers die ik opzet en dan gewoon helemaal van geniet. Ik spam dit topic even alleen vol hoor haha :grinning:

Ja dit heb ik met wel meer bands van vroeger eigenlijk. Maar meer ook omdat ze gewoon helemaal verpauperen en als ze dan weer een poging tot een comeback gaan doen vind ik het echt jammer.

Ja klopt inderdaad. Heel jammer.

Ik meld me ook! Ik hou echt zoooo veel van hun muziek. Mijn lievelingsnummers zijn Nightrain, My Michelle, Rocket Queen en Don’t Cry (de alt. versie). Maar eigenlijk vind ik bijna alle nummers wel goed (al vind ik Chinese Democracy een mindere cd…) :grinning:

:bowing_man: