Gummy Smile door beugel

Ik heb dus sinds 2 jaar een beugel en het begint eindelijk ergens op te lijken, alleen heb ik nu een behoorlijke gummysmile (tandvleeslach), nu is mijn vraag: Gaat dat als je beugel er uit is vanzelf weg? Heeft iemand anders dit ook (gehad)?Het zit vooral tussen m’n voortanden… Het ziet zo uit:

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/29/1288353212-340.jpg

Huh, dat is best wel apart bij je voortanden! Zelf heb ik geen ervaring gehad met beugels. Maar het lijkt mij dat, dat inderdaad weggaat als het is gekomen toen je een beugel had. Misschien als je tanden meer “vrijheid” krijgen dat het weggaat? (Dus als je beugel eruit is)

Ja, ik hoop het :s ik vind het zelf ook heel gaar o.o

Ik heb zelf een beugel, al 4 jaar mag en volgende eindelijk uit (Jeeeh :'D)
maar ikheb zelf geen ‘gummysmile’ dus ik heb geen idee of het weggaat of dat het zo blijft, ik weet alleen maar dat ik dat nooit heb gehad…

Ik heb ook geen ‘gummysmile’ een vriendin van me heeft het wel gehad maar ik weet eigenlijk niet of dat weer weggetrokken is of niet… Maar om nou in een keer dr mond te gaan bestuderen… Als ik er aan denk dan zal ik nog even zeggen of het bij haar weggegaan is… :wink:

Succes!

Ik weet niet precies of dat zomaar weg gaat maar het kan wel helpen om beter je tandvlees te masseren met je tandenborstel.

Ik denk dat je vooral moet afwachten, uiteindelijk kan je er niks aan veranderen!

Ik ken 1 meisje die had het HEEL erg.
Bij haar is het nog niet weg maar wel duidelijk minder…
Dus ik weet het niet zeker, maar ik denk dat als je het al niet zo erg had,
het uiteindelijk wel weggaat!

Bloed je tandvlees als je het poetst?

Ik “masseer” mijn tandvlees met een tandenborstel die ik van de ortho heb meegehad, en het trekt een beetje omhoog, maar echt om te zeggen “wat een superverbetering” Mijn tandvlees bloed soms een beetje

Het mijne wel, en ik heb dit ook. Heeft dat er mee te maken?

@rushi, dat is niet erg goed, dat kan je iets van tandvlees onsteking hebben

ik zou het even aan je tandarts/orthondontist vragen…

Ik heb dat bij me kiezen, me tandvlees komt gewoon helemaal tot me blokjes ;p aan één kant, maar gelukkig zie je dat niet aan de voorkant, maar ik heb wel, dat als ik lach, dat je heel veel tandvlees ziet, maar dat zit niet tussen me tanden door ofzo :stuck_out_tongue:

Ik weetniet of het er mee heeft te maken maar als je dat hebt dan is je tandvlees niet al te gezond.
Moet je elke dag je tandvlees meepoetsen, dat zal moeten helpen.

Ik heb het ook gehad, toen mijn beugel wegging waren de problemen ook weg.
Maar dit is natuurlijk geen bevestiging dat ditzelfde bij jou ook zo zal zijn.

Mijn nichtje had het ook en dat ging niet weg. Toen moest de tandarts er een stukje af snijden :stuck_out_tongue:

wat een super charmante foto… hahha.
Maar nee geen idee. Ik weet alleen dat als je tandvlees omhoog zit (dus juist het tegenovergestelde van wat jij hebt) dat het dan ontstoken is, dus dat is er volgens mij niet aan de hand.

:frowning_face: Ik hoopp niet dat dat mij gaat gebeuren :zipper_mouth_face:

Klopt… supercharmant XD Nou ja, je weet nu wel wat ik bedoel, toch? :slightly_smiling_face:

Ja dat gaat echt wel weg, in alle gevallen die ik in mn leven voorbij heb zien komen tenminste haha. Heel veel mensen met blokjes krijgen daar last van, maar nu hebben ze allemaal weer een mooi gebit zonder al dat tandvlees ertussen.