gumbet - bodrum 2011

ik ga dit jaar met een paar vrienden naar gumbet (bodrum)… ik vroeg mij af of dat iemand daar al naartoe is geweest, want we lezen ook nogal veel negatief commentaar op het internet…

is er iemand van jullie daar al geweest ? laat mij weten ! thx

niet geweest
up

wat is het? een camping?

IK ben er een aantal jaar terug geweest en wat ik me ervan kan herinneren, vond ik het geweldig. Misschien gaan we deze herfstvakantie weer!

Ik ben er afgelopen zomer geweest met mijn vriend.
Ik weet niet of je al eerder in turkije bent geweest, maar het is even wat anders dan hier…
Maar de vakantie was echt super…
Behalve als je naar een all-inclusieve hotel gaat is het wel zo dat je vaak hetzelfde eten krijgt… Elke avond weer…
Dus dan is het leuk om in Bodrum tentje op te zoeken.
Wij hadden een hele leuke gevonden in het centrum van bodrum.
De naam weet ik helaas niet meer, maar daar spraak er 1 turk nederlands:)
Dus dat was heel handig en hij was heel erg aardig.
Verder hebben we een boottocht gedaan die ik jullie erg kan aanraden!!
Dat was echt super en hadden we nog een keer willen doen, maar onze vakantie zat erop.
Je gaat dan allemaal eilandjes bezoeken en je kan dan zwemmen enzo. Echt super!
En het kost niet duur! 20 euro per persoon en dan heb je ook nog lunch erbij!
Ik raad jullie aan dit niet via de reisorganisatie te doen als jullie dat doen, want dan ben je duurder uit! dat is eigenlijk met alles wat ze je aanbieden om te doen.

Bodrum zelf was echt SUPER! Wij zaten aan het strand en hadden uitzicht op griekenland echt heel mooi! Op kos. De winkeltjes zijn er heel erg leuk, maar ik raad de markt heel erg aan. Die is op zaterdag. je kan er met een dolbusje heen. kost nog niet eens 2 euro per persoon. De markt is echt heel erg groot. Maar kijk uit… Ze proberen je vanalles aan te smeren… Je moet goed leren af dingen… Anders koop je alles heel erg duur en let op je tas/spullen!

Maar nogmaals het is echt super bodrum. Dit jaar gaan we niet terug. We hebben daar een ander stel leren kennen en dat zijn nu onze beste vrienden geworden! we gaan dit jaar met hun naar griekenland, want dat zag er vanaf onze kant (turkije) zo verleidelijk uit haha!

Als je nog meer wilt weten moet je me maar even note… Als je iets speciaals wilt weten.

xx

één ding weet ik over turkije: die mensen daar zijn super aardig en het is een fantastisch land, ik ben alleen in antalya geweest dus geen idee hoe het in gumbet/bodrum is.

ja, ik ben er ook geweest!
ik vond het zeker een heerlijke vakantie ondanks dat dat de laatste vakantie met mijn neefje was voor die overleed.
verder moet je idd wat princessjuwel al zegt niet alles kopen wat je ze proberen te verkopen en moet je goed op zakenrollers letten.