Gulp kan niet meer dicht

HeeJ mensen,
Ik heb even een vraagje. Ik heb dus een nieuwe broek & die heb ik vandaag voor het eerst aan. Maar de gulp gaat de hele tijd vanzelf open, zwaar irritant. Gelukkig had ik vandaag en tuniek aan, dus niemand zag het. Maar een andere keer doe ik weer een vest aan, en dan zie je het wel. Iemand tips ?

veiligheidsspeldje ?

Hoe maak je dat dan vast aan je gulp… ??

nou zit toch vaak een rondje door de rits ofzo ^^

Bij deze niet, :frowning_face:.

en als je de speld nou es vlak onder de gulp pint zeg maar, zodat ie niet meer naar beneden kan glijden ?

Idd een veiligheidsspeld eronder.

dat lijkt me zo lastig als je naar de wc moet ofzo zo’n veiligheidsspeld… maarja je moet er wat voor over hebben :stuck_out_tongue:

toevallig heb ik dat ook bij 1 broek van mij, mijn moeder zegt dat die broek te klein is maar volgens mij is dat niet zo, als ik die broek aandoe, dan doe ik er altijd een grote riem overheen, veel succes ermee.

Je kunt er het beste een elastiekje doorheen halen en dan om je knoop doen. Dat werkt bij mij iig wel altijd…

JA JA! xD Precies x]

Misschein een andere rits erin met een stop erop?

XD ja dat heb ik ook. x’| best wel kut, maar die hele rits is gewoon kapot. XD

zet er een nieuwe rits in

uuuhhh gewoon een nieuwe rits erin zetten?!

kaasvet er op smeren!!!

valigheidspelt aan de binnenkant doe n?

Een nieuwe rits emt een rem erop =)
en 8 versnellingen
superhip man XD

lieve schat als je er kaasvet op smeert dan gaat de rits juíst open;) ten misnte dat was wel zo bji mn jas die wou niet meer open:S:Pdus heb ik er vet opgesmeerd

mjah ik zou gwoon een nieuwe rit dr op zetten of veiligheidsspeldje gebruiken;)

edit: wuahah volgens mij bedoelen we allebei kaaRsvet (hehe ik wel iig)

Ik heb dat idd ook bij mn leivelings skinny, doe ik er gwn een tuniekje of jurkje of lang shirtje overheen en laat ik hem gwn open staan:$ maar dan zie je ut tog nie!
wat is het btw voor broek??
greetz MY