Guitar Hero, moeite waard?

Zoekfunctie gaf me niet de juiste informatie

Ik ben dus van plan Guitar Hero te kopen voor de Xbox 360.
Maar dan zit daar wel nog aan vast dat ik eerst een Xbox moet kopen… + Guitar Hero en daarbij wil ik eventueel nog GTA 4.

maar nu mijn vraag, is Guitar Hero het waard om een Xbox te kopen?
Ben je het niet snel beu ? Aangezien het bij elkaar toch best veel geld is…

Het is het wel waard, Xbox heeft veel leuke spellen zoiezo. Beter geen playstation 3 kopen iniedergeval.:3

Ik heb Guitar Hero voor op de playstation.
Ik vind het echt een super spel, en je raakt het niet snel zat omdat je steeds beter wilt worden en dan ben je echt wel een tijdje bezig wil je echt heel goed worden. Ook kan je telkens weer nieuwe spellen kopen met nieuwe liedjes. Een xbox kopen is wel duur, inderdaad. Heb je niet een playstation of iets anders waar je het voor kunt kopen?

Ik leef nog met de playstation 1 en de oude xbox :stuck_out_tongue:
daarom vind ik het juist tijd voor iets nieuws

up.

Verder niemand…?

Ik heb guitar hero, i love it.
Maar als mensen zeggen dat guitar hero niet de moeite waard is om een xbox voor te kopen ga jij geen xbox kopen? Ik zou zowiezo geen hele spelcomputer kopen voor maar 1 spel.

guitar hero is 1 geweldig spel xD, en vooral op de xbox 360…
Maar dan kan je beter world tour kopen, of anders rockband(ander spel), want daar heb je al die extra ‘instrumenten’ (die je erbij moet kopen xD), en dat is echt zoo leuk ;]

En er zijn zat leuke spellen voor xbox 360…
Zelfs een wannabe singstar, het heet lips dacht ik …

X

Ja world tour was ook mijn idee metallica is er niet voor de xbox dacht ik?

en @ hierboven; het is vooral om te beginnen, daarna koop ik nog wel andere spellen hoor. Maar omdat ik guitar hero zo vet vind, lijkt het me een goed idee om me daarvoor een xbox aan te schaffen

guitar hero is echt een superspel haha, heb om die reden ook zelfeen xbox aangeschaft. en je raakt er niet heel snel op uitgekeken omdat er om het half jaar wel een nieuwe editie word uitgebracht, guitar hero 5 komt in september ofzo geloof ik al.

Mijn vriendje heeft het en het is op zich best een leuk spel als je het een beetje kan. Ik kan der dus echt totaaaaal helemaal niks van maar dat is natuurlijk een kwestie van oefenen :’). Maarja, veel mensen vinden het leuk dus het zal wel de moeite waard zijn. Maar om nou voor 1 spel zo’n hele Xbox te kopen? Ach, je koopt vast wel meer spellen :’) Veel plezier in ieder geval.

Dankje (: ik denk dat ik het gewoon doe.

maar weet iemand toevallig of Metallica ook voor de xbox is? omdat ik zag dat het wel voor Wii enz. is

up?

oh ik heb het ook, en in het begin is het echt zooo verslavend. Maar nu ben ik het best wel beu. Gisteren had ik terug zin om gh te spelen, ben ik het spel kwijt --’. Nu baal ik wel :grin:

Ik heb het voor de Wii.
En het is in het begin écht verslavend, maar na een tijdje doe je er niet zo heel veel meer mee.
Maar het is wel echt leuk! :]

Ik heb een gitaar :’)

maar ik kan je niet helpen, ik heb het spelletje niet. Zie dit maar als een up :slightly_smiling_face:

Ah oke, dan weet ik in ieder geval dat het erg verslavend is xD

iemand trouwens ervaring met GH Metallica en/of GTA 4? :relieved:

ja die heb je gewoon voor de xbox hoor! niet dat ik m heb, ik vond die speciaal op band gerichte guitar hero’s niet zo leuk ( aerosmith… ) alleen beatles rockband komt binnekort uit, die ga ik wel halen geheh :slightly_smiling_face:

Ik heb Guitar Hero voor de Playstation (2).
En ik vind het wel de moeite waard!
(weet niet of het met XBOX anders is…)
Anyway, ik heb Guitar Hero 3 en Guitar Hero Aerosmith, en die zijn superleuk!

ik heb t op de Wii en vind het echt superleuk!(:…zeker de moeite waard dus(;!