Guilty pleasures

Wat zijn jullie guilty pleasures op het gebied van muziek/film/tv?
Met andere woorden: welke films, series, nummers en artiesten vinden jullie leuk, ook schaam je je er toch een beetje voor?

Dit had ik eerst met Bastille, maar nu heb ik zoiets van ‘fuck this shit, ik vind leuk wat ik leuk vind en de rest kan m’n rug op’

Dus nu heb ik niet echt guilty pleasures meer :'DD

Ik kijk nog steeds stiekem naar Degrassi, hoewel ik mezelf er veel te oud voor vind :’)

Oh, ik begin zelf natuurlijk!
Dit nummer:http://www.youtube.com/watch?v=M11SvDtPBhA
En veel verschrikkelijke reality series waaronder:
geordie shore http://www.youtube.com/watch?v=Sg5E6Iael1c
real housewives of new jersey http://www.youtube.com/watch?v=JP8VgeVluLs

p.s. niet aan mijn coole vrienden vertellen enzo

Ohhh dat was een tijdje geleden ook mijn verslaving haha. Volgens mij twee jaar geleden ofzo.

One Direction very much very guilty

Echt? ik vind bastille niet echt gênant. Misschien ook wel omdat ik zelf wel vind dat ze leuke nummers hebben hoor.

ONE DIRECTION
eigenlijk wil ik dat in olifanten letters hier neer zetten, maar dat is een beetje irritant.

en verder schaam ik me nergens voor. maar one direction heeft echt zo’n kutreputatie (ik ben sowieso 21) ik durf het tegen niemand te zeggen dat ik het leuk vind.

oké dit klinkt stom en elitair VERGEEF ME
maar toen ik ze ontdekte, ongeveer een jaar geleden, waren ze echt nog heel onbekend en klonken ze live nog niet toppiejoppie. Dus toen voelde ik me qua muzieksmaak een beetje te ‘goed’ voor ze soms, omdat ik eigenlijk altijd meer “kwaliteitsmuziek” luister. (Ja mijn manier van omgaan met muziek is/was nogal bijzonder. Het voor mij een beetje zoals mensen met fashion om kunnen gaan: ik kies erg bewust, “match” de stijlen et cetera, ik kan niet zo maar los wat weg luisteren. En Bastille voelde dan soms een beetje als zo’n slobbershirt, heel fijn en comfortabel, maar niet echt voor in het openbaar :’)

Maar daar ben ik nu dus overheen haha

Glee :upside_down_face:

Ik ben van de rock/alternatieve muziek zegmaar, maar stiekem vind ik de muziek van Katy Perry en Beyoncé ook helemaal geweldig :’)

en die nieuwe van One Direction, Story of my Life, vind ik ook erg leuk haha. Terwijl ik hun muziek echt niet uit kan staan over het algemeen. Vind het veel te ‘gemaakt’.

Muziek uit de 90´s/00’s en qua film sowieso Grease en Hairspray

Haha ik begrijp het wel hoor. Bastille is inderdaad iets meer pop dan de andere bands waar ik naar luister en ik zou het ook niet als eerste noemen wanneer iemand vraagt waar ik graag naar luister. Maar is er geen enkel nummer dat je stiekem waardeert wat nóg erger is?

Hmm, foute 80’s muziek haha. Vind ik af en toe echt heerlijk. Terwijl ik normaal meer van de muziek ben waar je echt instrumenten in hoort zeg maar, zoals rock/metal/alternative maar ook soul/funk. Maar af en toe is het gewoon lekker om mee te bleren met ‘Forever Young’ enzo haha!

Okee ik ben guilty, haha:
One Direction en Taylor Swift :cold_sweat:
Ik mag er van mezelf niet naar luisteren, maar als er zo’n nummer op de radio komt dan dans en zing ik inwendig mee en ik word er vet vrolijk van. Die mogen dan ook niet tussen mijn muzikale ‘likes’ staan op facebook, want dat is idd ook allemaal alternatief en rock en alles.

En de tv is eigenlijk 1 groot guilty pleasure voor mij, want normale mensen van 20 gaan in het weekend uit terwijl ik ieder weekend met m’n familie op de bank Miljoenenjacht, TVOH en alles kijk en daar intens van geniet. Ik zal er echt niet liegen dat ik die programma’s kijk en schaam me er ook niet voor, maar het komt dan niet eens in andere mensen op om te bedenken dat dit mijn standaard weekend is en dat ik nooit uitga.

Stiekem vind ik Green Day, Blink-182, All Time Low, Bon Jovi, Nirvana, Linkin Park en meer van dat soort gelijke artiesten heel leuk.

Mensen zien me meer als de massive John Mayer, Ben Howard, Mumford and Sons en Jack Johnson fan.

Met beide is niks mis hoor!

Elvis

Britney Spears. En ja, dat is raar als je naar de rest van mijn muzieksmaak kijkt.(Nirvana, Alice In Chains, Soundgarden, Muse, Foo Fighters, Arctic Monkeys, etc. Geen pop eigenlijk.)

Hahahaha ja meid Rick is gewoon echt sleeeeecht, terwijl er ook wel echt mooie gevoelige nummers gemaakt zijn in de 80’s jwz. Mar de foute exemplaren zijn het gaafst. Nummer 1 favoriet: Right Said Fred!