Guhl oplichtend

Hoi!

Ik wil graag mijn haar (ik heb het nu heel heel heel donkerbruin, bijna zwart) wat lichter. Verven en naar de kapper gaan vind ik een beetje eng omdat ik niet weet hoe dat uitpakt, dus kwam ik bij de guhl oplichtend flesjes. Nu is mijn idee om dat op een plukje haar te gaan proberen om te zien wat voor kleur het word, maar ik ben benieuwd of iemand hier dit ook geprobeerd heeft en hoe dat bij diegene is uitgepakt.

Graag ervaringen dus hiermee! Of een ander idee om mijn hele donkere haar naar wat lichter te krijgen, gewoon bruin zou ik het liefste willen. Niet heel licht maar ook niet meer zo zwart als nu.

Meestal zijn dat soort oplichtende dingen van de drogist alleen om redelijk blond haar nog wat blonder te krijgen, en behoorlijk beschadigend. Als je echt zwart haar hebt is volgens mij het enige wat je kan doen bleken, en dat kan je toch echt het beste door een kapper laten doen want dat is behoorlijk tricky.

Dat wou ik dus ook doen maar de enige kapper hier in de buurt is shitty en kan gewoon niks. Heb een keer daar mn haar laten verven (donkerblond wou ik) was het donkerbruin :frowning_face: dus ik durf niet meer daarheen haha.

Bedoel je een heel klein flesje met een doorzichtige vloeistof? Want die heb ik een paar keer gebruikt op mijn punten met lichtbruin haar en er is nooit wat gebeurt :dry:

Ja die inderdaad! Jammer dat het bij jou niet werkte, heb je het laten zitten of meteen uitgespoelt?

Ik liet het opdrogen en ik weet niet meer of ik het daarna uitspoelde of wachtte totdat ik mijn haar weer ging wassen.
http://www.kittehscupcakes.nl/tag/guhl/
Zo heb ik het dacht ik ook gebruikt!

Bij mij heeft het altijd goed gewerkt. Op blond haar en op donkerder haar. Je moet het wel regelmatig gebruiken, vooral op donker haar.