Guhl kleurspoeling

Hi, ik heb een vraagje:
Ik wil graag mijn middenblonde haar(gouden ondertoon) bruin verven, maar niet permanent. Ik heb al gehoord dat Loreal Casting creme gloss niet uitwast, en dan moet je dus alsnog de uitgroei bijwerken en zit je met die kleur(stel dat ik het niet mooi vind :cold_sweat:). dus ben ik naar de kruidvat gegaan en daar zag ik kleine, grijze flesjes Guhl uitwasbare kleuring. Heeft iemand ervaring hiermee?
update: de precieze naam is Guhl color forming mousse

Ik heb er geen ervaring mee maar ben benieuwd naar de ervaringen van anderen, upje!

Ik ben op het forum een beetje een groentje, wat is up(je)?

Is een kwestie van tijd dat GS voor elke up een kleine betaling wilt zien. :cold_sweat:

On topic, ik gebruik sinds kort voor mijn eigen koperkleurig haar met een rode gloed erin Red Shine van Hairwonder (was voorheen Henna Plus) en de eerste resultaten kan ik nog niet veel van zeggen. Wel is het zo dat er in die kleur shampoos kleurstoffen zitten die ook in haarverf zitten. Dus eigenlijk was je je haar met een mix van shampoo en haarverf

naja ik heb online gelezen dat het een ‘kleuraccent’ is, en ik wil een best drastische verandering(blond naar middenbruin). Ook ben ik bang dat het groen word

Dit mag in het haarverf-topic!