Guhl haarkleuring?

Ik heb een klein potje gekocht waar Guhl Verzorgende Kleur Versteviger. 40 bruin. verstevigd met kleuraccenten, opstaat.
Alleen het is volgens mij een soort kleurspoeling of haar verlichter ofzo.
Op de achterkant staat; ‘Geschikt voor alle nuances bruin en het afdekken van grijs haar.’
Ik weet alleen niet wat de bedoeling precies is en wat voor kleur het maakt op heel donker bruin haar [zwart haar].
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen, x

Upjee,

nieemand? ;d

zit het in 1 flesje al ?
of heb je foto, plaatje vn internet ?

want k heb vorige week kleur shampoo gekocht en dat ging er snel uit + zag je niet er op mijn haar was donker bruin en k heb zeg maar middelbruin

Dat is een kleurmousse, na het wassen is ie vervaagd en na een keer of 3 is het er helemaal uit. Handig voor extra glans in je kleur, om snel even grijze haren te verstoppen of een kleuraccentje. Op donker haar denk ik niet dat je echt kleur ziet, meer miss. een glansje ofzo.

Bedankt! maar ik heb het via een vriendin die eerst zo donker haar als mij heeft maar nu heeft ze dus bruin haar ;o, ik weet niet hoe zij het dan heeft gedaan?

Nou met een kleurmousse krijg je je haar naar mijn weten echt niet lichter, of je moet er een heel plakkaat op smeren ofzo? Of zo’n feest spray bus haha.

Om je haar van heel donkerbruin naar lichterbruin te krijgen zal je echt moeten ontkleuren eerst.

Okee, maar ik wil het toch proberen , iets lichter maakt al wat verschil dus ik vind het wel goed nu ik het toch heb gekocht ;$
Hoe moet je het er precies insmeren? x [ &het is waterachtig&bruin achtig toch?]

UP

http://www.drogisterij.net/producten/129x129/799801_1_Guhl_Kleurversteviger_40_Bruin.jpg
< het is zo een alleen staat er op die van mij bruin en hier zilverwit ;$

het niet als een spoeling ofzo…
maar als het op je handen komt blijft dat wel een paar dagen zitten… zoveel verschil in haarkleur komt er volgens mij niet.

dubbol

Maar hoe moet je het dan in je haar verwerken?

Geen flauw idee, up!

Oh ik dacht dat je die mousse bedoelde!

xD

My mistake.

Je vriendin heeft waarschijnlijk kleur 00 gebruikt, dat is een oplichtende met waterstofperoxide, die licht je haar 1 tint op.

Ik heb kleur 40, wat doet die dan?
en hoe moet je het in je haar zetten?

@mymedicine
Jup. Rood zal wss wel oranjig worden!

Maar dat komt door die waterstofperoxide. Is niks verzorgends aan :stuck_out_tongue: Zoals de naam wel doet vermoeden.

Hmm ik denk dat ie een beetje voor een mooie gloed zorgt of je bruine kleur extra verlevendigt/intens maakt.

Staat er niks op de achterkant verder? :’)

Op de achterkant staat; ‘Geschikt voor alle nuances bruin en het afdekken van grijs haar.’ dus het word volgens mij wel lichter, maar ikweet niet eens hoe ik het moet insmeren haha ik ben echt bang dat er een stukje lichter word en een stukje zwart blijft xd

upp, want ik wil het nu doen en weet echt niet hoe o.o