GUESS/DKNY/Gala Jurken/Sieraden/Rechten Studieboeken/H&M/Schoenen/ZARA/PIECES

Hallo lieve meiden,

Ik ben nieuw op Girlscene, het is echt een super leuke site mijn complimenten.

Graag wil ik ook een aantal spullen verkopen (NIET RUILEN). Ik wil graag dat er word geboden en graag via een NOTE… of je kan mij mailen als je dat prettiger vindt.
Mijn e-mail is yesilcik_38@hotmail.com

Ik kan het verzenden per post (verzend koste voor de koper) maar we kunnen ook afspreken bijvoorbeeld in Leiden (Werk&Studeer ik) of in Den Haag station bijvoorbeeld (daar in de buurt woon ik). Misschien voordeliger toch ?

Meeste wat ik verkoop is niet veel gedragen en sommige zelfs nooit gebruikt.

Ik verkoop ook Studie boeken voor HBO-Rechten en Uni Rechtsgeleerdheid.

Dit is even een eerste opzet, ik zal elke dag iets nieuws plaatsen en up to date houden.

Heel veel groetjes en veel plezier met BIEDEN :sob::muscle: Oja nog even tussendoor, als ik niet gelijk reageer op een mail of bod, dan werk ik waarschijnlijk. Ik zal mijn best doen om snel te zijn met reageren :bowing_man:

1Zwarte hoge hakken van Pieces 2x met moeite aangehad i.v.m. te hoog voor mij. Maat 38 originele prijs was € 50,-

2 Zwart Lak Pumps. Maat 37/38. mooie schoenen 12 cm hak. Originele prijs € 59,95

3 UGG Teenslipper maat 37/38 NOOT GEDRAGEN. Originele prijs is € 94,95

4A Zomerschoenen H&M amper gedragen maat 38. Originele prijs € 24,95

4B Fucsia schoenen H&M 1x gedragen maat 37

5 Zilveren Gala schoenen maat 37. 2x gedragen originele prijs € 110,-

6 Goud kleur Gala schoenen maat 37. 2x gedragen originele prijs € 39,95

7 H&M jurk xs/s 1x gedragen
]http://i39.tinypic.com/2ugi2xg.jpg[/IMG]

8 H&M jurk s 1x gedragen (halve dagje)

9 Gala jurk maat 42, 2x een avond gedragen. Originele prijs was € 200,- (hand made kraaltjes etc.)
Incl. 2 speciaal gemaakte bolero’s. Achterkant is langer (sleep)
]http://i41.tinypic.com/317axar.jpg[/IMG]

10 Zwarte jurk maat 34/36

11 VERKOCHT Zwarte Gala jurk geheel in glitters en een spleet links onder tot aan je knie. Maat 38/40. Originele prijs € 80,-

12 Zwarte (avond) jurk maat S

13 Roze Gala jurk maat 38/40

14 DKNY Dames horloge orgineel gehaald bij Schiphol. Ik draag het nooit misschien 2 a 3 x om gehad.

15 Schakel armband. Gehaald bij het Oorzaakje in Leiden. Originele prijs € 16.95

16 Blond Amsterdam koektrommerl (uit mijn Kerstpakket) :bowing_man: NOOIT GEBRUIKT

17 Goud kleur ketting, nooit gedragen

18 Zwart/goud lingerie set NOOIT GEDRAGEN (Kaartje hangt nog steeds) String Maat 38 en BH 75B

19 H&M Tuniek, maat 36 maar valt als een L

20 GUESS Goud dames horloge, Orginele prijs is € 200,- Doos en aankoop bon + een nieuwe niet gebruikte extra schakeltje heb ik nog steeds. Voor je gaat bieden check even op Marktplaats of andere sites voor hoeveel een gebruikte gelijk soortige horloge wordt verkocht.

21 H&M roze tasje (was een combinatie met schoen 4B) Originele prijs was € 14,95

22 SAri uit India (door mijn collega laten halen die op vakantie was naar India). Ik heb er € 100 voor betaald. Graag rekening mee houden.

die laatste is vet ^^ niet mijn maat helaas haha
succes met je verkoop :slightly_smiling_face:

Vetttt. Upje!

Dankjewel :kissing:

:upside_down_face:

wat is bij die laatste de cupmaat van de bh? (ik neem aan dat de string gewoon maat 38 is dan xd)

Yes, string is maat 38 en bh 75 B

Groetjes

:bowing_man:

Bijna weekend :upside_down_face:

Arg ik twijfel over 4b, over die zomerschoentjes van de h&m haha.

Ik heb ook erg getwijfeld of ik wel echt wou verkopen :upside_down_face: maar hoge hakken zijn niks voor mij want dan ben ik langer dan mijn vriend hahahahahahahahahah

:beer:

wat zou je voor het lingeriesetje terug willen hebben? of in ieder geval: wat was de nieuwprijs in totaal?

:sex:

Valt nr 2 meer als een 37 of een 38?
Note me! :wink:

Nu ook in de verkoop mijn GUESS dames horloge

Nu ook een Sari uit India

8 H&M jurk s 1x gedragen (halve dagje)

WAUW. Deze is echt mooi! Zou ik een aanfoto mogen zien?
En wat is de richtprijs?

Ik zal een van deze dagen een aanfoto maken en opzetten. 10 euro excl verzendkosten.
xxxxx

upjeeeh