haaay,
ik heb erg last van puistjes enzo,
en iemand vertelde mij dat dit zou werken…
het is erg duur spul dus ik vroeg me af of iemand hier al ervaring mee heeft?
bedankt alvast
liefs
haaay,
ik heb erg last van puistjes enzo,
en iemand vertelde mij dat dit zou werken…
het is erg duur spul dus ik vroeg me af of iemand hier al ervaring mee heeft?
bedankt alvast
liefs
hum… guerlain is wel een goed merk,maar ik heb geen idee of dit werkt! zelf gebruik ik elke dag dr. van der hoog milde hypoallergene reinigingsmilk. bij mij werkt die wel goed. wat trouwens ook vaak werkt tegen puistjes: stoombadje met kamille thee en groene leem op je gezicht doen.
oke, ga ik proberen!
dankjewel! hihi
oke, ikhoop bij jou dat het helpt, want bij mij werkt het in iedergeval wel! hier nog -mocht je het nodig hebben- de instructies van hoe je moet stomen:
Het is voor iedereen anders. Ik heb mijn hoop in dure middeltjes opgegeven, niks hielp echt :’). Ik ga nu gewoon aan de pil.
gumgumgum, hoe kom ik aan die bloemetjes?
sparrow, ik ben er ook bijna klaar mee.
als die creme en dat stomen niet werken, ga ik ook aan de pil.
hopen dat dat wel werkt
die bloemetjes kun je o.a. bij jacob kamst kopen oftewel de dio,ik weet niet of je dat kent??? misschien kun je ook ff in d supermarkt kijken? je kan natuurlijk ook gewoon altijd kamillethee kopen en dan een zakje daarvan erin doen, maar ik denk dat echte bloemetjes beter, die heb ik ook!
nee dat ken ik niet! ;o
kan het ook via internet? xd.
geen idee! lijkt me inelkgeval niet handig om via internet te bestellen! heb je misschien ergens in jouw omgeving een drogisterij of een wereldwinkeltje ofzo? dar kun je ook nog ff kijken.
ja, ga ik doen
Nog nooit van gehoord.