Guerlain Camphrea Creme tegen puistjes.

haaay,
ik heb erg last van puistjes enzo,
en iemand vertelde mij dat dit zou werken…
het is erg duur spul dus ik vroeg me af of iemand hier al ervaring mee heeft?

bedankt alvast :slightly_smiling_face:

liefs

oja,
het ziet er zo uit!

http://media.douglas-shop.com/medias/sys_master/8803615768606.image.jpg

hum… guerlain is wel een goed merk,maar ik heb geen idee of dit werkt! zelf gebruik ik elke dag dr. van der hoog milde hypoallergene reinigingsmilk. bij mij werkt die wel goed. wat trouwens ook vaak werkt tegen puistjes: stoombadje met kamille thee en groene leem op je gezicht doen.

oke, ga ik proberen!
dankjewel! hihi

oke, ikhoop bij jou dat het helpt, want bij mij werkt het in iedergeval wel! hier nog -mocht je het nodig hebben- de instructies van hoe je moet stomen:

1. zet een fluitketel op het fornuis en gooi er water in. net zo lang doen totdat het water echt heet is.
  2. pak een GROTE kom(bijvoorbeeld een slaschaal is ideaal), het liefst eentje van glas. Zorg ook dat de kom stevig staat, je wil namelijk niet straks dat al het gloeiend hete water op je knieen of de vloer ligt. Zet de kom op een goeie stevige tafel.
  3. giet het water in de kom. wees wel voorzichtig want het is waarschijnlijk erg heet.
  4. gooi er nu een paar eetlepels kamille bloemetjes bij. niet te veel, maar ook niet te weinig doen.
  5. pak een stoel en ga voor de kom zitten. pak een handdoek,leun met je gezicht over de kom heen en sla de handdoek om je hoofd heen, zodat de stoom die van de kom op je gezicht komt en niet ontsnapt in de buitenlucht. blij zo vijf tot tien minuutjes zitten. daarna gooi je het weg en was je je gezicht af.

Het is voor iedereen anders. Ik heb mijn hoop in dure middeltjes opgegeven, niks hielp echt :’). Ik ga nu gewoon aan de pil.

gumgumgum, hoe kom ik aan die bloemetjes?

sparrow, ik ben er ook bijna klaar mee.
als die creme en dat stomen niet werken, ga ik ook aan de pil.
hopen dat dat wel werkt :wink:

die bloemetjes kun je o.a. bij jacob kamst kopen oftewel de dio,ik weet niet of je dat kent??? misschien kun je ook ff in d supermarkt kijken? je kan natuurlijk ook gewoon altijd kamillethee kopen en dan een zakje daarvan erin doen, maar ik denk dat echte bloemetjes beter, die heb ik ook!

nee dat ken ik niet! ;o

kan het ook via internet? xd.

geen idee! lijkt me inelkgeval niet handig om via internet te bestellen! heb je misschien ergens in jouw omgeving een drogisterij of een wereldwinkeltje ofzo? dar kun je ook nog ff kijken.

ja, ga ik doen :grinning:

Nog nooit van gehoord.