Gucci petjes, (sjonnies) enz - Wat vinden jullie ervan?

Heyy wat vinden jullie van die jongens die zo eruit zien?
denken jullie meteen aan de zelfde persoonlijkheden; player, drugs, (je snapt me wel toch xD?) etc of denken jullie dat ze ook gewoon een totaal andere persoonlijkheid kunnen hebben, wat je niet zou verwachten.
Vinden jullie dat je kleding style tot een persoonlijkheid maakt?

ik zelf, denk altijd dat ze echt van die badboys zijn die vreemdgaat enz, weetjewel.
het zit dus zo… ik heb zo’n type jonge ontmoet op een feestje, het was wel gezellig hij deed ook wel gewoon aardig maar nu wilt ie gaan chillen, en ik weet niet ik vertrouw hem niet echt helemaal dus gelukkig gaan mn vriendin mee chillen (hij gaat zelf ook vrienden meenemen). Ik dacht ik zie wel, misschien is ie toch heel anders dan dat ik denk.

ja het is een beetje vaag maar ik hoop dat jullie mijn punt een beetje snap
ik vraag me af hoe jullie dat soort jongens in jullie ogen zien, vind ik eigenlijk best wel interessant en ben best wel benieuwd.
zet gerust je mening hieronder :slightly_smiling_face:

.

Ik denk meestal, die zal wel een geestelijke achterstand hebben.

Dit ja.

Alles behalve badboy in ieder geval. Een badboy is voor mij toch meer een jongen met tattoos, leren jasje enz enz

lol badboy :’) nee
gewoon gastjes met een IQ onder het gemiddelde.

Meestal zijn het ook van die ‘Hoe harder ik schreeuw hoe stoerder ik ben’ types.
Wat in mijn ogen eerder ‘Hoe harder je schreeuwt hoe lager je IQ’ is.

Die jongens denken dat dat heel leuk is, maar nee. Is niet zo. Hun niveau is gewoon wat lager. Maar zou je wel met hem gaan chillen als je hem niet helemaal vertrouwt?

Ik denk niet meteen player en drugs, maar eerder een ‘leeg’ iemand, dus geen inhoud. Die typetjes zijn meestal heel onzeker.

hou er niet zo van persoonlijk.

Jaa mijn vriendinnen gaan mee dus dat vind ik wel fijn :slightly_smiling_face:
Want ik ga meestal niet echt met dt soort jongens om, dus ben benieuwd hoe het gaat worden haha

Zulke jongens kunnen wel aardig zijn, maar niet meer dan dat.

Ik ging ook wel eens chillen met zo’n gast. Maar echt, er kwam niks van intelligentie naar boven. Hij was wel heel aardig, maar echte gesprekken zou ik nooit met hem kunnen hebben. Ik heb meer de hele tijd “ja/inderdaad/uhu” gezegd, dan echt een gesprek voeren, omdat ik anders een discussie met hem aanging waar hij alleen maar drogredenen gebruikt.

Over het algemeen ga ik dus nooit met zulke types om.

Ik vind het extreem lelijk. Over hun karakter kan ik niet veel zeggen. Vaak zie ik wel dat het de wat marginalere gevallen zijn, maar ik ken er geen enkele persoonlijk dus wie weet zitten er wel leuke jongens tussen.

Een bepaalde kledingstijl draagt niet uit dat ze “leeghoofden” o.i.d. zijn. Het zijn inderdaad vaak dezelfde soort type jongens, maar in mijn omgeving ken ik er ook een aantal die wel serieus zijn en zich normaal gedragen. Denk dat het uiteindelijk meer aan de jongen zelf ligt, dan aan zijn kleding.

Ik vind gucci petjes echt zo lelijk, ik snap niet waarom het onder bepaald volk nog populair is. Sommige jongens die het dragen komen wat mij betreft heel onzeker over, sommige jongens voelen zich heel wat. Om eerlijk te zijn heb ik het niet zo op beide gevallen. De jongens die zich heel wat voelen vind ik het ergste, dat is zo irritant en ik werk in een supermarkt waar er echt wel een aantal op een dag voorbij komen en dan misdragen ze zich echt vreselijk. Dan denk ik: dude, je hebt een focking guccipetje op je hoofd, niemand neemt je serieus. Sorry, dit moest ik even kwijt. Echt pure haat voor die dingen.

Haha ja dit idd.

Overigens is personaliteit geen woord, ik vind het wel heel creatief gevonden. Het is persoonlijkheid haha (personality, dus ik begrijp de verwarring).
Ik zou zeggen, leer die kerel eens kennen voordat je een echt oordeel over 'm maakt. Misschien maakt ie gewoon hele slechte fashion-keuzes :stuck_out_tongue:

lol. Dit idd.