Gtst spring levend (cliffhanger)

Heeeei, ik heb dit jaar gtst gevolgd en ik heb de cliffhanger app gedownload : Springlevend . In die app moet je door codes in te vullen, spelletjes te spelen en filmpjes te kijken, te weten zien te komen wiens parashute gesaboteerd is en wie dus niet meespeeld het volgende seizoen. De codes kun je overal vinden , radio, site, verschillende plekken in Nederland. Maar ik ben niet zo’n goede speurder en ik dacht als we een code vinden, kunnen we die met elkaar delen in dit forum :grinning: . DUS PLEASSE LAAT JE CODES OF ANDERE DINGEN OVER DEZE APP ACHTER IN DIT FORUM :slightly_smiling_face: !!

dat is sowieso bing want het is al een behoorlijke tijd bekend dat hij uit de serie gaat :’)

dit

Hahahahaha dacht ik ook al , maar ik vindhet gewoon leuk ok het raadsel op te lossen :slightly_smiling_face:

Door aysen zeker? (of hoe je haar naam ook schrijft)

Ik wist dat niet?

En het zal waarschijnlijk nog wel jaren bestaan :stuck_out_tongue: Gtst echt al tientallen jaren oud ofzo! Ik vind het ook saai (maar ja, volg het niet meer dus dan is het sowieso al niet leuk en op den duur is het wel heel erg voorspelbaar of gewoon met onmogelijke verhaallijnen)

Heeft er iemand de eerste code voor mij ??

Hieronder staan de twee eerste codes.
1. 4745
2. Droom

ik snap er echt niets van :3.

Ja haha, dat was geloof ik vorig jaar al het plan dus als er nu iemand niet terug komt zal hij het wel zijn.

Ik heb je topic verplaatst.

bing zit tijdens de sprong vast op het bureau dus hij is het sowieso niet ! ik denk dat het iemand is die we niet verwachten er werdt gister zo de nadruk gelegt op let goed op dat je je eigen parachut pakt dat ik denk dat iemand de verkeerde pakt en dus de verkeerde neerstort wie dat zou zij geen idee

Het is mike, het was al bekend bij boulevard dat mike weggaat en ik denk dat het groote mysterie is wie het heeft gedaan misschien heeft aysen het gedaan maar omdat bing niet mee is of heeft ludo iemand ingehuurd of misschien lorena, als bing het niet is is het denk ik mike ik keek net bij de app ook dat filmpje en je kan het duidelijk zien dat het een man is

Ik heb net de cliffhanger gezien en ik weet al wat er gaat gebeuren.
Ik heb al uit de app gehaald dat aysen gesaborteert heeft.
Omdat ze dacht dan bing mee ging, maar die wordt in de laatste aflevering aangehouden, vanwege geweld tegen Monica.
Dus nu heeft iemand bing zijn parachute en die is naar beneden gedonderd.
Maar wie is de vraag??
Zo is het wss gegaan
:wink:

Maar ik denk dat het Mike is die naar beneden is gedonderd :stuck_out_tongue:

Ik hoop echt dat het Mike is. Asjeblieft zeg, ik haat hem nog meer de Aysen. Aysen is cool omdat Bing altijd al een sukkel voor mij is geweest haha.

Ja ik hoop ook van Mike inderdaad, maar ik dacht dat Bing ook uit de serie ging? Althans dat zag ik hier staan?

mike gaat er idd uit maar dat is tijdelijk daarbij zou dat ook veel te voordehand liggend zijn dus ik denk niet dat hij het is ik denk toch gewoon iemand die verkeerde parachute pakte en die we niet verwachte iedereen denk of mike of asysen ik denk hun juist niet en dat filmpje in de app laat enkel zien dat aysen de info gezocht heeft betekend niet dat ze ook gedaan heeft de lorena mike wiet kunnen ook wel gezocht hebben zoiets al prijsgeven in het 1e filmpje van de app lijkt me onwaarschijnlijk niks is wat het lijkt

Ik wil die app ook zo graag spelen, maar hij doet het niet, elke keer als ik inlog met mijn RTLID of Facebook kan ik wel een spelersnaam opgeven, maar als ik dan op doorgaan klik krijg ik een donkerscherm met een wit rondje en een zwart kruisje rechts boven… weet iemand hoe dit kan?