GTST online kijken

Heyy allemaal,

Nu GTST weer een zomerstop heeft, heb ik echt zin om oude afleveringen weer terug te kijken! Ik heb al een site gevonden waar je vanaf 2008 kunt kijken. http://www.everyoneweb.com/gtst-afleveringen/
Alleen zoek ik eigenlijk afleveringen vanaf 2000/2001, iets in die richting. Weet iemand waar ik die kan vinden ?

x

Geen idee.
Ik weet alleen vanaf najaar 2007; gewoon RTL-gemist haha.

dat zijn alleen van die promofilmpjes en backstage filmpjes toch, ik zie de afleveringen er in elk geval niet bij staan!

staat het niet gewoon op gtst.nl?

De afleveringen staan ook altijd op het youtubekanaal van gtst, je kan daar even bij kijken? Staan ook oudere tussen volgens mij!

http://www.youtube.com/user/GTST

als je op youtube gtst 2000 intypt, krijg je al een paar afleveringen van dat jaar

Jaaa maar dan wil ik echt het hele seizoen hahaha.
Wat ik me ook nog afvroeg; er was ooit een verhaallijn dat ik dacht barbara en nog meer in een bak zaten opgesloten, die vol liep met water. Dit staat mij vaag bij! Ik kan het niet vinden in een cliffhanger, of ik kijk weer verkeerd :stuck_out_tongue: Weet iemand dit nog en in welk seizoen dat was?

Ja klopt dat seizoen kan ik me ook nog herinneren! maar ik denk dat je dan wel een jaartje of 5 terug moet. Of dat seizoen met Sophia. Ik vind die vrouw altijd zo eng he haha.

mkisschien gewoon op youtube??

Nee op youtube vind je niet alle afleveringen, maar een hele kleine selectie. Dus dan ga ik niet kijken anders word ik er gek van dat ik het vervolg niet kan zien hahaha.
En inderdaad, is al wel een aantal jaar geleden ja! Ik wil echt zoooo graag de seizoenen vanaf 2000 ongeveer weer zien. Vanavond maar weer even verder zoeken op het internet, ben alleen bang zonder resultaat.

Ik weet welke verhaallijn je bedoelt. Volgens mij is dat seizoen 17 (weet ik bijna wel zeker) want in seizoen 16 was de cliff dat Ludo werd neergeschoten door Janine (ze speelden toen een of ander moordspel in de Rozenboom) en daarna nam Ludo wraak op dat groepje (waar Barbara bijzat) waarvan één van hen de kogels had verwisseld, waardoor hij echt werd neergeschoten.
Beetje vaag verhaal, maar conclusie de verhaallijn die je bedoeld is seizoen 17 haha :wink:

Ojaaaa, dat was het! Bedankt! =D Vandaar dat ik het niet kon vinden bij cliffhangers, was natuurlijk een vervolg op een cliffhanger! Ik vond dat echt een spannende verhaallijn :slightly_smiling_face:

Ja hè!? dat vond ik ook een superspannende verhaallijn!
Heb je al iets gevonden waar je die seizoenen kan terugkijken?