gtst: marco is de moordenaar

voor alle gtst liefhebbers!
vrijdag is de 4000 aflevering en iedereen denkt dat arthur de moordernaar is maar deze theorie vind ik wel kloppen:

Marco de moordenaar?
Ronja werd wekenlang door Arthur tot waanzin gedreven, doordat hij overal opdook waar zij verscheen. Bovendien verloor hij tot twee keer toe zijn zelfbeheersing. De eerste keer toen Ronja hem duidelijk maakte rustig aan te willen doen, de tweede keer toen Ronja hem erop wees dat hij haar stalkte. En dan zijn er nog de pillen die Paul heeft gevonden in de jaszak van Arthur. Waar voor deze pillen dienen, weten echter alleen Paul en Berend. Nu Paul op dramatische wijze het leven heeft gelaten, lijkt Berend de enige te zijn die Ronja verder kan helpen. Maar heeft Ronja wel écht gelijk en is Arthur echt de psychopaat waar zij hem voor aan ziet?

Een oplettende Amerikaanse fan houdt er namelijk een hele andere theorie op na: zo zou niet Arthur, maar Marco achter de dood van Paul zitten. Zo werd er de afgelopen week wel opvallend veel gefocusd op de paraplu van Noud. Meerdere keren liet hij hem per ongeluk ergens achter. Zo ook tijdens het gesprek tussen Marco en Lucas. Marco heeft toen dus de paraplu van Noud gezien. Vervolgens ging Paul langs bij Sjors om een studieboek op te halen, waarna Paul de paraplu van Noud meeneemt…

Marco heeft een grote afkeer jegens Noud, aangezien Lucas een relatie met Marco niet ziet zitten, omdat hij verliefd is op Noud. Zo valt te verklaren dat Marco Paul heeft zien weggaan uit de Toko met de paraplu van Noud, waardoor Marco Paul heeft aangezien voor Noud. Toen hij na de aanrijding door kreeg dat hij niet Noud, maar Paul heeft aangereden, is hij gauw doorgereden. Uit angst dat Paul zijn mond voorbij zou praten tegen lucas, heeft Marco Paul om het leven gebracht.

Zo was er afgelopen vrijdag een scène te zien waarin een duister figuur de kamer van Paul binnenkwam. Hoewel Roman van der Werff in deze aflevering niet te zien was, staat hij toch op de aftiteling. En dat is ronduit opmerkelijk. Bovendien raakt Lucas - en hiermee ook Marco - betrokken in de verhaallijn van Ronja.

Bron: www.degtstcourant.web-log.nl

nu je het zegt…
achja. ik zie het wel.

Wat doet dit in beauty?

Ik kijk geen ‘Goede tijden, maar vrijwel altijd slechte tijden die volgen om zo de soap spannend te houden’.

& wie is marco?

lol?

En nu?

en wie is dood?

Volgens mij die gast van Lucas.
Die dokter. Maar weet niet zeker xd

deze zin vindt ik een beetje stom: Hoewel Roman van der Werff in deze aflevering niet te zien was, staat hij toch op de aftiteling.

ze gaan heus niet elke aflevering de aftiteling aanpassen omdat 1 of 2 acteurs en deze keer niet in zitten

Wat?

oh oke, wist niet dat hij marco heette

Is Marco die crush van Lucas? Heet hij Marco? Ik snap er geen zak meer van.

Dat over die aftiteling, iedereen die er voor langere tijd in zit/in het nafilmpje komt daar in te staan. Aangezien Marco voor een langere tijd in de serie zit, zal hij daar gewoon automatisch staan.
Was Marco trouwens dan niet te zien in het filmpje van dit komt er de volgende keer?

paul is dood dat is de vriend van ronja.
vrijdag is 4000 aflevering dan zie je hoe het afloopt

heja dat zo kunnen kloppen
marco was die vriend van lucas die in het ziekenhuis werkt als verpleger

marco borsato?

holie grap,
ik bedenk me net,
dat dit wel eens heel goe dwaar zou kunnen zijn!
wtf
wie komt daar op!
waar die dude is slim!
nou vrijdag zien we allemaal of het waar is ofniet!
xxx

nee in het filmpje van de 4000 ste , komt ronja voor en die zegt : er is hier nog iemand.
en naud is er ook en die schrikt van iemand ( denk dat het marco is )
en lucas komt er ook in voor
xx

Ik ben er vrijdag niet :open_mouth:

Haha nee, gewoon Marco gespeeld door Roman van der Werf ofzoiets.