gtst 23 mei

ik zoek de jurk die lorena aanhad in goede tijden 23 mei.(vandaag)
die goude met pailetten erop.
als iemand weet hoe ik erachter kom help me alsjeblieft
vond hem echt geweldig!

GTST mailen?

ze hebben ook een twitter, ze geven vaak antwoord op vragen :slightly_smiling_face:

Ooh dat jurkje is zo mooi! Ik wil hem ook graag, als je het weet wil je dan misschien even noten? :blush:

ow dat is ideaal alleen ik heb geen twitter
zou iemand dat niet voor me willen vragen want om daarvoor nu twitter aan te maken haha

ik heb net mail naar gtst gestuurd alleen stond ook in tot dat wel lange tijd kon duren

Ik zal het wel vragen
even wachten.

Ben ook benieuwed amperproekie.
Weet je het al?

Nope, ze hebben me nog niet terug getweet.

Ik laat het weten als het zo is.

Kan vaak wel een paar maanden duren heb ik ook wel eens gedaan :wink:

Heb je een foto van dat jurkje? Nu ben ik wel benieuwd, ik heb die aflevering namelijk gemist. :l

gtst is kut

:")

Ah, dat jurkje vond ik best wel lelijk eigenlijk, maar daar heb je niks aan natuurlijk :’) Succes in ieder geval!
Wat is er trouwens met Jef, zou hij dood zijn? ;o

^geen idee, in de shortie zag je dat tanja zich als iemand anders voordeed en als kok wilde werken in de koning en dat ze jefs paspoort verbrandde.

en dat jurkje vind ik niet echt mooi, zoals frederik zei GOEDKOOP

Het jurkje is van French Connection. Te koop bij welikefashion.com
en onder meer ook gedragen door Renate Verbaan tijdens de finale van secret story,door Leonie Meijer tijdens de Toppers en door Tatjana Simic bij Life 4 you.

http://www.welikefashion.com/files/producten/images/9123/a2754c74d574454e26add768f97019ef.jpg

overigens ben ik zelf ook verliefd op het jurkje! maar 239,95 voor zo n gevoelige jurkje is mij net even iets teveel geld.