GSM in wc :(

Hey,
Ik weet het lomp, maar ik heb daarnet mijn gsm laten vallen in de wc! Eerst werkte de simkaart niet maar uiteindelijk wel, maar nu werken de toetsen niet. Het is een samsung x500 maar dat doet er niet zoveel toe denk ik.
Weet iemand wat ik moet doen?
Garantie geldt niet daarvoor denkik…
Heb hem al proberen uitdrogen, zelf met de fohn ! x

koop een nieuwe

hoe kan je je gsm nou weer laten vallen in de wc, dat is echt dom

met de fohn doen!
helpt ik spreek uit ervaring alleen dan met melk-_-

en even het frontje los doen en dan dat plaatje van die toesten goed schoonmaken en drogen op de verwarming en dan gewoon goed drogen!

succes

frontje erafhalen, accu eruithalen en sim ook
alles met fohn droogproberen te maken en dan nog een dag gewoon op een droge plek neerleggen,
en dan gewoon weer in elkaar zetten…
ik heb het zelf ook meegemaatk, we hadden een vriendin int water gegooid maar ze had haar kleren nog aan met haar mobiel erin hij doet het nu weer

Is bij mij ook al eens gebeurt hoor :flushed:
Eerst werkte iee niet meer, maar later (na een dagje of twee drogen ofzo) werkte iee weer perfect!!
Anders koop je er gewoon een nieuwe!

xLIEFS

Oké zo’n reacties als jou, daar heb ik echt geen behoefte aan !

MWUAHAAHAHA
WMUAAHAHAHAHHAAHHA
OMYGODDD
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ZOO LÓMPP WAHAAAA
HEB JE T NOG OOK OPGEPAKTT UIT DE WC
IEÉEÚUW , HOE KAN JE JE TELEFOON NOU WEER IN DE WC LATEN VALLEN?

NAJAA KZOU NAAR DIE WINKEL TERG GAAN EN ZEGGEN DAT HET NIET WTRBESTENDIG IS EN JE EIST EEN SCHADEVERGOEDING OFZOAWW
WAUAHAAHHAH , YEAHRIGHT.

^ nou sorry hoor wat doe jij dom. ik zou hem er ook uit halen ofja niet met mijn blote handen of zeu anyway! ik had hem in de vijver laten vallen =’] eruit gevist en helemaal uit elkaar gehaald en op de verwarming gelegt en hij deed het weer.

waarom maak je dan een topic :crazy_face:

Ik heb hem ook een keer in de wc laten vallen, die van mij deed het toen niet meer. Maar met de fohn krijg je het misschien wel droog… Succes:)

Oké ik hoop dat hij terug gaat werken …
Bedankt allesinds !

Om aan andere mensen te vragen hoe ik ervoor kan zorgen dat hij terug werkt, niet om te vragen dat jullie nog eens zeggen dat het dom is.

vrijheid van topic maken ^^

@ MIISS_QJOEWTIE:

OMG, wat ben jij dom zeg! XD
geez, jouw reactie is echt lachwekkend.
dat was écht een huppelkutten/breezer-opmerkingen!

edit: je caps-lock staat nog aan…

IK HAD HET OOK, haha echt dom he, bij mij viel hy uit me broek toen ik door trok maar hij ging open en toen kon hij niet door die buis, dus ik had geluk maar ik heb de accu er uit gehaald en heel lang laten drogen en met de fohn erop, ik hoop dat je dat hij het nog doet, bij my wel, maar hij is nie thelemaal 100 % soms krijg ik sms van een paar weken terug en ik moet hem elke avond bijna opladen en in het begin toen ik hem uit zetten kon hij niet meer aan,

reageer je frustraties lekker op iemand anders uit man ! do relax…

Zo te horen krijg jij van ‘pappie’ toch wel weer een nieuwe. Maar er zijn ook mensen die dat niet krijgen hoor! &Trouwens ze heeft zelf waarschijnlijk ook wel door dat het niet erg slim was om haar mobiel in de wc te flikkeren maar dan hoeft ze dat niet ook nog eens van zo’n huppelkut als jij te horen.

mijne heeft 1 nacht buiten gelegen in de kou waar me mobiel niks van merkt maarja en in de stromende regen, we hebben hem op de verwarming gelegd en laten drogen, simkaart en batterij er uit en toen laten drogen… hij doet het nog gewoon:O

vrijheid van meningsuiting.
als je een topic maakt, kan je ook negatieve reacties verwachten.
ja, de wereld is hard.