GS skypegroep... is helaas vol!

Lieve meiden,

In het topic vrienden hebben en vrienden vinden http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vrienden-hebben-en-vrienden-vinden.-263702.0.html, is het duidelijk geworden dat er toch best wel wat meiden zijn die het zwaar hebben. Dit komt omdat hun na een lange tijd hun goeie vriendinnen kwijt zijn geraakt, of gewoon moeite hebben nieuwe vrienden te maken.

Tuurlijk zijn er honderde manieren om nieuwe vriendinnen te vinden. Door uit te gaan en mensen tegen te komen of door bij een sportvereniging te gaan, noem maar op.
Toch is dit niet altijd even gemakkelijk voor iedereen, vandaar dat wij sinds kort een kleine skypegroep zijn begonnen.
Hierop kun je lekker chatten wanneer het jou uitkomt met meiden die hetzelfde probleem hebben als jij. Ontmoet vele leuke meiden en wie weet kom je heel snel een vriendin for life tegen :slightly_smiling_face:

Leden tot nu toe:

• Muisje = Maaike
  • Amandachan = Amanda
  • BeastmodeFitness = Khadija
  • Barones = Jennifer
  • Cupcakeloves = Francina
  • Cupid = Marisa
  • Do
  • Felicity = Fristie
  • Felidae
  • Foreverlovex
  • Harrie
  • itsMariska
  • Kiwi_Hiwi = Danielle
  • Ladyce = Lucy
  • Larrysucksdick = Maury
  • Loveharmony
  • Lucémia = Ishara
  • Masturbeer
  • Nathalie
  • Nicky
  • Pianta = Celi
  • Prettyreckless = Julia
  • Sempiternal = Lisa
  • Sleipnir = Gabrielle
  • Runawayloveee
  • Uncommonhearts
  • Venetian = Carlissa
  • Willemijn

Wachtlijst:
LEEG

Even een kleine aanvulling. Graag wil ik van de meiden die zich aanmelden hun skypegegevens krijgen, dit kan gewoon via een prive berichtje aan mij.
Verder (als je dat wilt) mag je op deze pagina al wat gegevens van jou achterlaten. En eventueel ook je verhaal vertellen waarom jij problemen hebt met vriendinnen vinden.

Voor de duidelijkheid probeer ik meiden te helpen elkaar te vinden en vriendinnen te maken. Liever heb ik dus niet groepen meiden die elkaar al kennen die dan de chat gaan overheersen.

Allerliefste Girlsceners.
Deze chat zit helaas op het moment te vol om nog nieuwe leden aan te kunnen nemen. Wij hebben nu een maximum van 30 personen aangenomen en daar gaan we het nu op houden omdat het anders te druk word.
Het spijt me heel erg voor de meiden die zich nog bij deze groep hadden willen aansluiten.
Je zou eventueel in een wachtlijst geplaatst kunnen worden, maar ik ben bang dat dat erg lang zal gaan duren.
Een idee is dus misschien om een tweede skypepagina aan te maken

Hier is een link naar de nieuwe skypegroep pagina, door Destroyed.
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/gs-skypegroep-275879.msg272978344.html#msg272978344

Mag ik me melden? Ik heb het topic gevolgd, echter niet gereageerd, hoewel ik het herken. Mijn sociale leven bevind zich rond het nulpunt en zeker nu ik even niet naar school ga (maar ook op de universiteit) heb ik echt moeite met het maken van vrienden.

-

ik note jullie meteen :slightly_smiling_face:

Ik wil ook! :slightly_smiling_face:

note on the way!

Jeeuj, lekker druk wordt het hier :grinning:

Ik zal kijken of ik misschien morgenavond op skype zal komen.

klinkt helemaal goed :wink: je bent nog steeds niet online geweest… het word eens tijd :grinning:

Ik wil ook wel meedoen. c:

Als jullie het goed vinden zou ik er wel bij willen :3

Genote!

Hoi! Ik wil er graag bij! :slightly_smiling_face: xxx

Kan dat? :slightly_smiling_face:

genote :slightly_smiling_face:

Ik heb een lange tijd niet meer op girlscene gezeten maar zit er sinds kort weer op. Als het kan zou ik er graag bij willen!

ennnn… genote :slightly_smiling_face:

Ik wil er ook wel bij opzich!

noteddd =]

Hoi! :slightly_smiling_face:

Ik wil er ook erg graag bij als dat zou kunnen! :slightly_smiling_face:

Groetjes, Elke