GRRRRRRRR!!!!

Hello,

Ik word he-le-maal gestoord. Het is nu net een week uit met mijn ex, waar ik anderhalf jaar mee samen ben geweest. Dit was een weloverwogen beslissing, aangezien hij te egoïstisch was, maar alsnog was het vreselijk moeilijk afscheid te nemen van iemand ik zielsveel van heb gehouden.
Nu, 1 week, we zijn 1 weekje verder, en hij is zo goed als samen met een meisje die bij mij in de klas zit. Behalve dat ik me doodschrok toen ik hun verliefde berichtjes las op twitter, houdt dit dus in dat als ik weer naar school ga, ik hun ELKE dag samen moet zien. We volgen namelijk allemaal dezelfde opleiding.
Ik ging al kapot omdat ik het er heel moeilijk mee heb, maar dat aanzien werkt gewoon destructief. Alles lukt niet, eten niet, slapen niet, en hun samen uit mijn hoofd krijgen al helemaal niet.
Hoe ga ik hier in godsnaam mee om?
Help.

Geen hoofdletters in de titel.

en, shit happens.

Het feit dat hij na 1 week al met een ander is bewijst dat je de goede keuze hebt gemaakt.
Ga afleiding zoeken; winkelen, uitgaan, sporten, etc.

als je er zo erg mee zit moet je er misschien met hem over praten. want uiteindelijk moet het zijn probleem zijn, en niet de jouwe.
voor de rest gewoon veel leuke dingen doen met vrienden en een beetje lief zijn voor jezelf.
en oja, je moet niet wanhopig op zoek gaan naar een volgende jongen, want daar word je alleen maar ongelukkig van (ervaring).
heel veel succes ermee!

Heter en beter zou ik zo zeggen (: Oké het is moeilijk , maar so what als hij na een week al een ander heeft … En idd ga afleiding zoeken , zo een jongens zijn het niet waart !! Misschien voel je je rot slecht maar er komt ooit wel een dag dat je mega happy zal zijn met een andere jongen x

Jezus, wat een kutstreek. Zowel van dat meisje als van hem, als zij het wist. Helaas kun je liefde niet tegenhouden, maar het blijft lullig.
Zoek afleiding! Ga dingen doen met leuke vriendinnen, eet chocola, en jezelf met een aantal films op de bank installeren om je vervolgens helemaal kapot te huilen is echt niet zo gek in jouw geval :slightly_smiling_face:
En als je hem wilt laten weten hoe je je voelt, zeg dit dan tegen hem. Dan is het aan hem of hij er iets mee doet of niet. Hij mag best weten dat je hier erg door gekwetst bent. Maar als hij zo snel alweer met een ander meisje gaat, is hij het niet waard om je zo druk over te maken.

Kijk omhoog, doe leuke dingen, maar probeer wel je verdriet op jouw manier te verwerken. Het gaat je vast lukken.

t is bij mij ook net uit & ik had ook 1,5 jaar.
& als mijn ex na 1 week al een ander had & ik zag hun. had ik eerlijk gezegt zn ballen eraf gehakt& die wijf geklapt. ( sorry sorry voor agressieve taalgebruik) . ik weet dat het verlaging is tot hun niveau alleen ik was zooooooo boos geworden:P:P

maar pak jij het maar slim aan xD

Wat een ontiegelijke kutstreek, zeg.
Ik zou haast gaan denken dat voor jouw ex-vriend jullie relatie amper waarde had, OF dat hij een ‘rebound’ meisje zoekt om zo over jou heen te komen.
Maar kut blijft het, hoe je het ook wendt of keert.

Ik heb niet echt goede tips voor je, behalve afleiding zoeken, en je proberen te focussen op je punten waarom het uit was.

Good luck!

Ok het is niet leuk dat hij er al zo snel overheen is, maar om nu
haatgevoelens daardoor te krijgen? Het is uit, hij mag doen en laten
wat hij wilt. Je kunt je er beter er zelf dan ook overheen zetten en zelf
ook verder kijken, naar iemand die niet egoïstisch en wel volledig voor je
gaat

Lieve schat, nergens staat iets over haatgevoelens, misschien dat je doelt op de titel, maar dat heet frustratie, geen haat. Ik gun hem en haar uiteindelijk het allerbeste, daar gaat het niet om.
Daarbij was de vraag ook niet of ik me er overheen moest zetten de ja of de nee, maar hoe je met zo’n situatie het beste om kan gaan. Het zou fantastisch zijn als je berichten zou kunnen lezen zonder er bepaalde conclusies aan vast te binden.

Maar wel op sommige reacties hierboven zoals die bijvoorbeeld van Simbala, en het zou nog fantastischer zijn als jij je niet zo gauw aangevallen zou voelen.

Aah, dat bedoelde je. Volgens mij is het niet zo’n hele vreemde gedachte dat ik dacht dat het over mijn verhaal ging, aangezien het een reactie is op mijn topic. Maargoed, dan duidt dit op een misverstand, mijn excuses!