Groupon deal - whitening-set, Nog steeds niet ontvangen?

Ik heb 3 maart bij Groupon deal bij de landelijke deal een whitening-set aangeschaft. Deze zou binnen 7 werkdagen worden thuisgestuurd. We zijn nu 12 werkdagen veder en ik heb nog steeds niets ontvangen.

Wie heeft deze set al wel ontvangen? Wilde even peilen of i de enige ben of dat er meedere mensen zijn die nog niets hebben ontvangen

upje voor jou

Thanks!

Heb hem ook nog niet… Ik kreeg later een mail met bijgevoegd een handleiding. In die mail stond. Ik citeer
Zoals in de voorwaarden heeft gestaan kun je de kit binnen 14 à 16 werkdagen bij je thuis verwachten

1. Dat stond NIET in de voorwaarden
  2. Dan nog, hadden we het nu ontvangen moeten hebben!

Irishvh note me dat haar zusje hem wel had ontvangen maar geen mail
met gebruiksaanwijzing…

Vreemd ik heb namelijk ook geen mail ontvangen met de gebruiksaanwijzing!

kan je niet bellen?wel raar!

upje voor jou

Nou ik hem een mail gestuurd, moet tot volgende week wachten daarna gaan ze kijken voor me:S

Wat is dat nu weer voor een service:frusty::woman_facepalming::woman_facepalming:

Hey ladies,

Misschien is de email in jullie spam folder beland? Hebben jullie easy smile of een andere? Dan plaats ik even de gebruiksaanwijzing. We hopen dat jullie zsm het setje ontvangen, we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze partner het snel afhandelt.

Ik heb hem wel al ontvangen en ik heb van Lilian een gebruiksaanwijzing gekregen, maar het klopt dat je geen gebruiksaanwijzing gemailt hebt gekregen. Ik check mijn ongewenste mail dagelijks (aangezien daar bijna alles in komt te staan) en ik heb echt niets gehad! Er zat ook niets bij het pakketje mjah, ik twijfel nog of ik hem ga gebruiken.

Mail naar Groupon gestuurd. Krijg ik als antwoord: Stuur een mail naar myeasysmile@gmail.com met daarin je vouchercode.
WTF moet ik dat gewoon zelf doen? Wat is dit voor service. Ik heb niet eens een voucher gekregen! Slecht hoor dit…

Die staat in je inbox op de groupon website:) Ik heb weeer deze week niets ontvagen… Al paar keer contact gehad met de klantenservice maar ow ow ow wat is de service slecht! Dit is de eerste en laatste keer dat ik daar iets bestel. wat super slecht zeg!!!

nee niets ontvangen… easy smile heb ik besteld

De deal staat wel in mijn inbox maar de voucher en code staan er niet!
Heb nu contact met my easy smile. Die mensen zijn niet van deze wereld…
Ze kunnen totaal geen engels. Komen met een tracking nummer die TNT niet bekend is. En hebben geen oplossing!

Volgens hun informatie zou het pakket 10 maart vanuit frankrijk verstuurd zijn en 15 maart in Nederland zijn aangekomen. Verder kunnen ze me geen info geven. Ze zeggen dat ik voor het pakket had moeten tekenen. Kan dus bewijzen dat ik het nooit heb ontvangen als zij geen bevestiging van ontvangs hebben…

Ga ze dus nu weer een mail sturen dat zij het moeten uitzoeken en dat ik anders mijn geld terug wil (van Groupon, die cc ik in deze mail). Stelletje ongeregeld allemaal!

Als ik op Groupon ga zoeken bij TROS Radar krijg ik alleen maar negatieve reacties over hun slechte klantvriendelijkheid. Nou ik sluit mij er bij aan…

Ook ik ben één van de, zo lijkt het, dertien ongelukkigen die de bestelling van een complete tandenbleekset via Groupon hebben geplaatst…
Op 3 maart kocht ik de whitening set van my-easy-smile.com via Groupon. Nou… zo ‘easy’ gaat het allemaal niet. Inmiddels zijn we vijf (!) weken verder en ik heb nog steeds niets ontvangen.
De eerste mailwisseling met Groupon verliep zeer stroef. Ik moest zelf maar even contact opnemen met die firma in Frankrijk. Niet bepaald klantvriendelijk dus, terwijl ik toch echt een voucher via Groupon heb gekocht en deze binnenkort met de post of in een aparte mail van hen zou ontvangen!
Niet dus…
Inmiddels heeft Groupon en My-easy-smile (in inderdaad zéér gebrekkig engels) mij per mail laten weten begrepen dat er iets is misgegeaan met de bestelling en dat ik de set alsnog kan verwachten. Iets waar ik (totdat ik las dat er dus mensen zijn die al wel wat hebben ontvangen) absoluut geen vertrouwen meer in had! Er zit voor mij niks anders op dan geduldig afwachten.

Voor degenen die het al wel hebben ontvangen:
Wordt het door TNT bezorgd? Ik neem aan dat je ervoor moest tekenen?

Ik heb ook nog steeds niets ontvangen:(

Ik heb hem eindelijk ontvangen! Maar niet het oorspronkelijke pakket… Die zwerft volgens dat bedrijf nog ergens bij TNT rond… Deze hebben ze op hun kosten verstuurd.

Na een paar boze mails komt Groupon opeens poeslief mailen met de vraag of ik mijn geld terug wil. Ehhh JA…