groupietalk!

hoiiiii! op school heb je vaak van die groepjes in de pauze, waar je dan bij staat etc. (met leuke jongens) ik vind het altijd moeilijk om in een groep wat te zeggen, ben bang dat ik dan wat verkeerds zeg. of als je met een vriendengroep uit gaat of naar de stad.(met leuke jongens) . meestal is het ook zo dat ik bij jongens die ik wel leuk vind heel verlegen wordt.

hoe pakken jullie dit aan? ik vind het nog al vervelend , want dan kom je zo over als HET SAAAIE MEISJES DAT NIKS ZEGT :thinking:

Hmmm… Ik maak altijd gewoon lol, (ik sta alleen maar bij jongens, en mijn beste vriendin) beetje lachen en kloten enzo. En dat praat je vanzelf wel.
Ik weet het eigenlijk niet, bij mij gaat het altijd vanzelf, want ik praat altijd heel veel, haha.

haha ja ik snap het! ik heb dat soms ook (dan durf ik wel wat te zeggen) , maar ik wordt dan verlegen wat moet je daar aan doen?
en ik kloot niet zo heel erg veel hoe doen jullie dat?

dit klinkt misschien allemaal heel erg dom! maar I NEED TIPS! :stuck_out_tongue:

Ik heb zelf een neef van 18, en hij heeft ook een vriendenkring.
En het is eigenlijk dan wat makkelijker, want je word er in betrokken. In het begin had ik echt zoiets van: ‘Jaaa en nu?’. Maar, als het aardige jongens zijn, dan kan je gewoon een leuk gesprek aangaan. Ze bijten je heus niet hoor. Maar morgen ga ik voor het eerst 2 vrienden van m’n vriend ontmoeten, beetje eng want ken ze niet maar, gewoon overkomen als een leuke meid.

A: als zij vinden dat jij dom doet, zijn ze jou niet waard
B: gewoon jezelf zijn
C: je bent hartstikke leuk, en andere mensen vinden dat vast ook als je wat meer van jezelf laat zien!
D:probeer eens je mening te geven
E: mensen gaan je heus niet in mekaar timmeren
F: het ergste dat er kan gebeuren is dat ze je vreemd vinden…
Ga je daaraan dood? nee, want je hebt wel laten zien wie je echt bent, en dat zullen die mensen ook waarderen!

verwachte reactie: G: al het bovenstaande

maar ik bedoel het meer als een opsomming :wink:

of je komt over als het mysterieuze, mooie meisje dat niet onnodig dingen loopt te schreeuwen om aandacht

blijf gewoon jezelf, want als jij nu allemaal dingen gaat doen en zeggen dat zo non-jou is, kom je zoo nep over :stuck_out_tongue: probeer idd misschien wat vaker je mening te geven of iets te vragen. heb je ze ook op msn? want via msn praat je denk ik wat makkelijker :slightly_smiling_face: zo niet, vraag het! (of een vriendin die wat meer lef heeft kan het ook vragen en dat jij dan van je vriendin hun msn ook krijgt xD)