Grotere borsten zonder operatie ofzo.

Ik wil grotere borsten, maar ik wil niet naar een plastische chirurg ofzo. Ja heb iets met ofzo. Maar weet iemand iets waardoor je grotere borsten krijgt of ze sneller groeien? Ik ga binnenkort naar een feestje waar we gaan zwemmen en ik vind mezelf echt super plat! En dat ziet er echt heel genânt uit met me bikini. Of moet ik gewoon afwachten zodat het wel sneller groeit? Ik hoop wel dat het sneller kan groeien hoor, want ik vind dat ik nu echt voor lul loop. :S

Wat voor cup heb je nu dan?

push-up BH? :’)

Ik heb gehoord dat als je melk drinkt je borsten groeien :grinning_face_with_smiling_eyes:
maar ik zou toch maar even wachten :stuck_out_tongue:

er bestaat niks waardoor je borsten sneller gaan groeien
nee ook geen augurken

Dan moet je gewoon aankomen… word wel je buik etc. ook dikker =p

Om eerlijk te zijn weet ik dat zelf niet xD.
Staat er niet op ofzo, maar de kleinste maat, iets met A ;p

Oh. Mijn. God. Je bent twaalf!

En nee. Er is niets waar je borsten groter van worden.

^Op je 12e is het voortaan heel normaal om eruit te zien als 18 hoor… xD

Achja, als je 12 is het allemaal nog maar in het beginstadium zegmaar :wink:
Ik denk niet dat andere meisjes zoveel meer dan jou zullen hebben hoor.

Ja idd, ik ken iemand die 12 is en toen ik haar ontmoeten, ik dacht dat ze 15 was, serieus, zij leek veel ouder.

maar draag je al een BH?

anders zou je een push-up bikini kunnen kopen
ik raad het je niet aan,aangezien je 12 bent

maar als je echt niks hebt,kan je een bikini kopen met vulling,maar meestal ziet dit er fake uit…

ja ik draag al een bh,
oow haha, sinds wanneer bestaan die? o.o
Ja ik weet het, maar ik vind het echt heel genânt, zit nu al te zeiken terwijl ik pas 12 ben. Maar dat hebben meerdere. Hmm dat kan ook, maar als het er echt heel nep uit ziet doe ik het maar niet :S.

lmao.
wacht gewoon een paar jaartjes ofzo?
ik ben bijna 14 heb ook bijna niks achja ik heb geduld en ander pech…

Dat komt vanzelf wel. Je kan nu wel alles gaan opvullen maar dan sta je alleen maar voor gek :slightly_smiling_face: Hoezo zou het ‘er niet uit zien dat je nog niks hebt’? Op je 12e is het toch normaal om nog redelijk plat te zijn?

stel je niet zo aan, waarom moeten meisjes tegenwoordig op hun 12e al volledig ontwikkeld zijn

Heb je uberhaupt al veel vrouwlijke vormen? Anders ziet het er zo -ikbeneenmeisjezondervormenmetveeltieten - uit. En dat is echt lelijk. Maar bij de H&M hebben ze bikini’s met vulling

Ag meid je bent 12 en hebt cupB. Ik ben over 5 maanden 18 & heb cupB. De meeste jongen hebben liever een cupB of cupC dan mega grote borsten. Ik kan er om lachen & zoals me vriend altijd zegt. jij hebt iig geen jammertieten.

-jammertieten is 1 van de twee borsten die je met een hand vasthoudt die te groot is voor je hand-

Precies, ik ben ook 19 en heb maar cup b… dus nu is dat ook gênant ofzo? bedankt
& ik vind dat je er gewoon niks van aan moet trekken, je bent nog maar 12 hoor

misschien klinkt dit heel raar maar ik hen ergens gelezen dat fenegriek helpt.