Grote zonnebrillen..?

Ik heb een klein en smal gezicht gezicht.:’( maar toch wil ik graag zo’n grote zonnebril. maar dan komt het probleem… Dat staat voor geen meter, want het enege wat je ziet is die zonnebril… mn gezicht is er zowat achter verwenen! Dus misschien heeft iemand een iedee voor een zonnebril. of een zonnebril die voor sommige mensen klein is maar voor mij niet… Zeg ook misschien de winkel er bij!

Xx

Hmm.
Even denken.
Ik heb een ovaal gezicht ook best smal aan de zijkanten, maar een zonnebril sluit daar juist mooi op aan. Misschien moet je niet een MEGA MEGA kopen maar gewoon een soort ronde en niet te groot, ook kan je je haar los doen waardoor het beter lykt.
Gewoon een x op de markt kyken?
Kusjeeeeeeeeeeee

zoiets heb ik ook ongeveer: mijn hoofd is namelijk best klein… En als ik zo’n zonnebril opzet lijk ik net een vlieg!
Maar tis wel helemaal in enzo… :S Dus weet ik ook niet wat ik voor n zonnebril moet kopen :S

misschien een piloten bril…
die zijn niet zo groot

Ik heb ook geen zonnebrillen hoofd, je moet gewoon beetje zoeken en passen en dat heel lang en als je geluk hebt vind je er een.
(Had ik vorig jaar, eindelijk een gevonden, ging ik waterfietsen liet ik hem in de stadsgracht vallen :S)

Is ook wel een goed idee… maarja ik ebn al heel alng aan het zoeken. Misschien maar gewoon door zoeken. Wel jammer van jou zonnebril dat je hem in de stadsgracht liet vallen :frowning_face: xxX

Hee…

Dat heb ik nou ook al een smal, langwerpig gezicht! Heel erg irritant… Ik had vorige keer op minettes.nl al een x aan monique gevraagd wat voor een zonnebrillen en toen zei ze van vierkant! maar dat staat gewoon echt niet :frowning_face: … Ik ga denk ik een x na de opticien om daar mooie zonnebril te kopen hun hebben er vast verstand van:)

XX

Gewoon een winkel binnenstappen en verschillende zonnebrillen gaan passen, en dan vind je vanzelf een leuke die bij je gezicht past :wink:

hey gewoon doen hoor als je een grote zonnebril leuk vind , heb zelf ook een smal gezicht en ik draag ook lekker die grote zonnebrillen.
de olsen twins dragen het ook en die hebben ook een smal gezicht dus als je het leuk vind zou ik het gewoon dragen , lekker hip toch :slightly_smiling_face: suc6 xxx

Grote zonnebril ik heb ook best een klein gezicht en iedereen zegt me wel dat het leuk staat dus go for it gurll…!!:smiley:

Ik heb dat ook, echt stom maarja…
Ik ga denk ik gewoon een grote witte van de H&M kopen, pech als die me niet staat

De meeste zonnebrillen zijn gemaakt voor een ovaal hoofd dus daar heb je mazzel mee :sunglasses:. Je bent dus helemaal vrij om verschillende zonnebrillen te dragen. Aviators kun je met een ovaal gezicht trouwens het beste dragen. Op www.ikhebeenbril.nl kun je verschillende aviators kopen. Ze kosten maar een tientje!

Bij mijn hoofd is een normale wayfarer al aardig groot… ik heb zelf een groene besteld, gisteren binnen gehad. was ¤13,46 met de kortinscode “Summer2012” Ik heb zelf de rode besteld bij www.zonnemode.nl :slightly_smiling_face:

-.-

Je kan als je een brillenzaak binnenstapt ook advies aan de mensen daar vragen. Je hoeft dan niet een bril daar te kopen, maar je kunt het advies wel gebruiken :slightly_smiling_face:

Goed zo, verkapt reclame maken en ondertussen een fossiel topic naar boven halen.

dit topic is uit 2007. denk dat deze persoon het antwoord nu wel weet! slotje